Bölüm 5-Korku

372 137 21
                                    

😁Aynur' A sinir olabilirsiniz . Hatta boğmak isteyen olabilir 😂Ama okumaya devam edin ilerde size bi süprizim bekliyor😊



"O sıra da karanlığın içinden bi ses duymuş olmalı o yöne doğru döndü.Endişeli ve korku dolu bakışlarla o yöne doğru bakıyordu. Elindeki süpürgeyi havaya doğru kaldırdı , kendine kalkan olarak güyam."

      

     Güçlerim sayesinde yanlarında gibiydim Kızın ne denle ağladığını görebiliyordumNeden böyle yapıyordu.Ne suçu vardı bu kızın.Özür dilerken bile canı yanıyordu.Bunu anlaya biliyordum.Ya gözyaşlarına ne demeliydi?Elinden kan damlıyordu .O ise daha çok annesinden şu anada korkuyordu.Kalbinin ne denle hızlı Attığını duyabiliyordum.Kadın kızın saçlarını Bıraktı.Bu sefer Üzerindeki hırkasını aldı. Dışarısının ne kadar soğuk olmasına aldırmadan.
Kız ise gözyaşları arasında yine;

Hayal:Özür dilerim anne.Özür dilerim , özür dilerim...

Neden ona bu kadar kötü davranıyordu.Ne yapmış olabilirdi ki ? En fazla.Nee yanı kapının önünü süpürmediği için mi?

Aynur:Cezanı çekeceksin ve bu gece bu kapının önü süpürüleçek.O zaman bir daha düşüneçeğim seni içeriye alıp almama konusunda .

Dedi kadın içeriye girdi.Kız ise yalnız kaldığı için korkuyordu.Etrafa baktı.Ürkek gözlerle. Kapının arkasında duran süpürgeyi aldı. Hem ağlıyor hem de süpürüyordu.Elindeki yaradan dolayı ise tamamıyla , sağ eliyle süpürgeyi tutamıyordu.
Cezası fazla ağır değil miydi?
Ne yanı insanlar bu kadar acımasız olabiliyor muydu?
Zeyd ' in bana dokunmasıyla kendime geldim.

Zeyd:Ne yapıyorsun burda.Yatmadın mı?
Hudut:Hayır uyudum ya uykum gitmiş.Öylece bakıyordum dışarıya işte.
Zeyd:İyi biz yatıyoruz Teo ' yla.
Hudut:Peki.Ben de yatarım birazdan.

      Dedim ve Zeyd' in yanımdan gitmesiyle kıza bakmaya devam ettim.Eteğinin kıyından bir bez parçası yırttı ve eline sarıp bağladı. Neredeyse süpürmüştü kapının önünü. O sıra da karanlığın içinden bir ses duymuş olmalı o yöne doğru bakıyordu.Elindeki süpürgeyi havaya doğru kaldırdı kendine kalkan olarak güyam.Ne olabilirdi diye düşüdüm ama sis yüzünden oraya gidip yardım edemiyordum. Cama yaklaştım.Ellerimi dayadım.Meraklı gözlerle oraya doğru bakıyordum.
Korkuyordu biliyordum.

^_^ yorum ve votelerinizi  bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



^_^ yorum ve votelerinizi bekliyorum.

SİZİ SEVIYİİİRUM DAAAA😂😊

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin