Bölüm 8-bakışlarına kapılma

298 124 25
                                    

*******************************************
Oy verin lütfen
********************************************

"Aklımın içindeydi sanki.Hayır ben istemiyorum kesinlikle , o kızın ben de bir yer yapmasını.Hele de !!!
Böyle birşey kesinlikle olamaz. Unutma Hudut' sun sen. Soğuk vampir. O kız bi insan unutma.Bakışlarına kapılma."

Ama o insan kalbinin atışını hissediyordum
Korkusunu sezmiştim.

Hudut:Korkmana gerek yok. Artık dalda değilsin.

Başını kaldırdı ve bana baktı.Ne oldu der gibi. Ya da şuanda nerdeyim.İnsanlar  işte bir sıkımlık canları vardı. Şoktan olmalı hala daha kucağımdaydı.Zeyd ve Teo' yu gördüm ilerden yaklaşıyorlardı.

HudutNe zaman inmeyi düşünüyorsun sen.

Hemen yere indi kucağımdan. Zeyd ise beni görmüş olmalıydı. Beyin yoluyla bana.

Zeyd:Gördüm seni . Bizim soğuk hudut yoksa bi kızımı kurtardı?
Hudut:Ne yapmamı bekliyorsun?
Zeyd:Bilmem yoksa insanı özelliklerimi almayamı başladın? Ya soğuk prens değişiyor mu?
Hayal:Şey ben özür dilerim bi anda oldu.
Hudut:Saçmalama ne dıyorsun sen. Ağzından çıkandan haberin var mı senin?
Hayal:Şey ben.

Frankansları karıştırdığımı fark ettim. Fazla bir yanıt verdim. Sert olmuştu. Zeyd' in yüzünden hep.

Hudut:Önemli değil. Ama bi dahaki seferde ben olmam seni tutan.
Hayal:Özür dilerim sana yük olduğum için. Ayrıca teşekkür ederim beni tuttuğun için.

Hiç bir şey demeden ayrıldım tanından. Zeyd ve Teo ' nun yanına gittim. Yanlış bir şey anlamalarını yada kurmalarını istemiyordum. Direk açıklama yapma isteği duydum kendimde.Nedense.

Hudut:Ağaçtan düştü ben de tuttum o kadar.
Teo:Biliyoruz.Neden bize açıklama yapıyorsun ki ? Sen hudut ' sun unutma.Kendini düşünen kimseyi düşünmeyen. Açıklama gereği duymayan.
Hudut:Söyleyeyim dedim sadece.
Zeyd:Öyle olsun.

Köşk' e geldiğimizde odaya çıktım banyo yapmak için. En çokta bunu sevmiştim. Dünya'ya geleli. Sudan korkan bir ırk olarak. O kızın gözleri geldi gözlerimin önüne. Kucağıma düşüşü.Ya onun üstü başı. Neden o haldeydi. Başımı salladım bi öteye bi beriye.
Aynı şey olmuştu yine . Neden onu ben bu kadar fazla düşünüyordum ki ? Aklımın içindeydi sanki. Hayır ben istemiyorum kesinlikle. O kızın ben de bir yer yapmasını .
Hele de !!!
Böyle bir şey kesinlikle olamaz . Unutma hudut' sun sen. Soğuk vampir. O kız bi insan unutma. Bakışlarına kapılma.

Bol yorum lütfen.Destek olun lütfen😍

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin