Bölüm -12 zor bir şey istemiyorum

239 91 13
                                    

*******************
*******100********
*******vote*******
******bolll*******
*****yorum******

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

"Cama su damlaları vuruyordu. Pat pat diye. Yağmur'u pek sevmezdim. Taki dünyaya gelene dek. "

Aynur:Sen.
Hayal:Evet anne.
Aynur:Yarın köşk' e gidiyorsun.Temizlikçi arıyorlar sen de orda işe başlayacaksın.
Hayal:Ama anne seçme yapıyorlarmış duyduğum kadarıyla.
Aynur:Beni ilgilendirmez ne olunduğu.Ben sana ne söylüyorsam onu yap.Kendini oraya bi şekilde temizlikçi diye kabul ettir.Yoksa !!!
Hayal:Yoksa?
Aynur:Yeni bir ev aramak zorunda kalacaksın.
Bunu istemezsin herhalde.
Hayal:İstemem.Elimden geleni yaparım.
Aynur:Yapmalısın.

Çok şey istemiyorum dimi?
Sadece biraz umut.Yanında birazda sevgi. Neden bu kadar kötü davranıyor ki bana.Her dediğini de yapıyorum.Azda olsa beni sevmesini isterdim.Ama bu güne kadar görmediğim bi kelime.Belki görürsem de sevgiyi hatırlayamam.Ne olursa olsun az da olsa görmek isterdim sevilmeyi.Zor birşey istiyorum galiba.Çünkü hayalden başka birşey olmuyor.

Saat dokuzda uyandım.Uyanır uyanmaz üzerimi değiştirmek oldu.Sonra da aşağıya indim.Zeyd ve Teo' da birşeyler atıştırıyordu. Biri sağ koltukta biri sol koltukta.Mutfağa geçtim.Sadece bir bardak süt aldım ve içeriye geçtim.Tekli koltuğa oturdum.

Teo:Kimse gelmedi.
Zeyd:Ya bu gündü de yoksa daha cuma olmadı mı ?
Hudut:Cuma değil ama cumartesi . Daha erken o yüzden gelen giden yok.
Teo:Sen de olmasan bizi aydınlatan kimse olmayacak doğrusu ya.
Hudut:Ne...Şebek.

Kapının zili çaldı.Direk Zeyd ve Teo' ya baktım.
Sözlerimin üzerine birileri gelmişti.Zeyd direk kalktı kapıyı açmak için.Gelen bir genç kadındı. Cumartesi ve pazar günleri olduğu için kabul etmedi.Bir kaç kişi daha gelmişti onlarda cumartesi pazar günleri çalışmak istemiyordu.

Hudut:Ne ya ,cumartesi pazar günü neymiş böyle.Kimse çalışmayı kabul etmiyor bu
günler de.
Zeyd:Saat daha onbir ve gelen sayısı yirmi derdeyse.
Teo:Ve kimse kabul etmiyor çalışmayı.Sıkıldım
Bi ara verelim.
Hudut:Çok iyi olur.

Üst kata çıktım.Odama girip biraz uzanacaktım.O sıra camdan dışarıya geldi aklıma öylece.Zaten yağmur yağıyordu.Cama su damlaları vuruyordu.Pat pat diye.Yağmuru pek sevmezdim.Taki dünyaya gelene dek.

Sizi seviyorummmmmmmmmm^_^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sizi seviyorummmmmmmmmm^_^

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin