Bölüm 4-Acıma

389 136 28
                                    

Heyacan dolu Bölümler sizi bekliyor okuyucularım. Okumaya devam.

"Kızı yere doğru itti.Kız gözyaşları arasın da yere kapaklandı.Annesinin acıma duygusu hiç yoktu.Kıza doğru yürüdü.Saçların dan tuttu , asılarak yerden kaldırdı."

Aynur:Ne yapıyorsunuz siz.Bırakın ona yardım etmeyi.O tek başına yapacak onları.
Hayal:Onlara kızma anne.Ben rica ettim.
Aynur:Hayal sakin bi daha deneme.Yardım isteme.Sana ne dedim ben onlar taşınacak kapının önü süpürülecek.
Hayal:Peki anne.

     Kötü bir kadın  olduğunu  anlamıştım zaten.  Ama nasıl olur da kızına bu eziyeti yapabiliyordu.Baçağındaki yarayı fark ettim . Kesik iziydi.Üzerine bi bez parçası bağlamıştı. Çektiği acı yüzünden belli oluyordu.
O sıra da Teo beyin yoluyla bana;
Teo:Nerde kaldın.Güneş tepe noktasına çıkıyor Biz Köşk'e geçiyoruz.Sen de acele et.
Hudut:Tamam geliyorum ben de.

       Eline odun aldı yine taşımaya başladı. Bense direk Köşk'e çıkmalıydım.Hızlıca köşk e çıktım.Köşk'e çıktığım da  Teo ve Zeyd oturmuş  konuşuyorlardı.Ben de yanlarına koltuğa oturdum.Güneş batmak üzereydi.Üzerime bi uyku çöktü , uykuya daldım öylece.
        

       Gördüğüm kız karşı şeritte duruyordu . Elini tuttuğu bir kadın vardı.Masmavi gözlere sahipti oda.Her ikisi de ağlıyordu.Bir anda o kendini yola attı.Arkasından duyduğu sesten korkmuştu.Tam araba ona çarpmak üzeriydi ki yanın da duran kadın onu kurtardı.Ama o kadın ölmüştü.Peki o adam kimdi.O sıra yeni bir rüya görmeye başladım.Yine o kızdı.Bir Şeyler yıkıyordu.Anlamadan bir tabak yere düşürdü.Bunun üzerine annesi ayağa fırladı.

Aynur:Sen ne yapıyorsun.Düzgün yıkasana salak.
Hayal:Anlamadan oldu.

Dedi ama annesi başını tuttu tabağa doğru eğdi
Yerden bir cam kırığı aldı ve Kızın elinin üzerini çizdi.Kan fırladı etrafa.O sıra da  bende koltuktan fırladım.Yere düştüm.

Teo:Ne oldu.
Zeyd:Ne gördün.
Hudut:Yaa gördüğüm şeyler gerçekse.
Zeyd:Gerçek.Ne gördün.
Hudut:Boş verin.Anlatmaya değmez,saçma sapan şeyler.

Dedim kalktım.Odama doğru çıkıyordum ki cama doğru döndüm.Saat 11'di insanlar bu saate kadar genelde yatmış olurlardı.Yaklaştım
cama doğru.Evin ışıkları yanıyordu.Ama o külübenin herhangi bir ışığı yoktu. Ya gördüğüm rüya neydi.Yanlış görmüş olamazdım.Tam döndüm gidiyordum ki kapı açıldı evin.
Kızı yere doğru itti.Kız gözyaşları arasında yere kapaklandı.Annesinin acıma duygusu hiç yoktu
Kıza doğru yürüdü.Saçlarından tuttu asılarak yerden kaldırdı.

💓_💓 okuyucularım inşallah beğenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



💓_💓 okuyucularım inşallah beğenmişsinizdir. Yorum istıyorum sizden hepınizi seviyorum ❤️

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin