Bölüm-17diğerlerinden farkın ne ?

219 82 8
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum çünkü ona göre yanlışlarımı düzelteceğim •••

*****************************************

Votelerinizi de bekliyorum canlar☺️


"Eve varana kadar onu düşündüm. Kibirli kendini beğenmiş ve soğuk biriydi o. Bir o kadar da insafsız. Tıpkı hayatımda olan diğer insanlar gibi. Beni yeni tanımış olmasına rağmen bana işkence yapıyordu. "


Başımı salladım sadece evet manasında. Başka ne diyebilirdim ki.Ellerinin rengi bile değişmişti. Toprak olmuştu üstü başı. Ya hasta olursa. Şemsiyesini alıp çıktı. Ne yaptım ben böyle. Ondan uzak durmak için onu hepten yaralıyorum. Zaten iyi bir ailesi yok. Birde ben.

Zeyd:Ne düşünüyorsun?
Hudut:Önemli bir şey değil. Öylesine daldım işte.
Zeyd:Gitti mi Hayal?
Hudut:Evet az önce gitti.
Teo:Gelin hadi.
Zeyd:Nereye.
Teo:Gelin hadi.

Çatı katına çıktık. Koltuğa oturduk. Teo televizyonu açtı. Karşımızda vampir prens'i Duman var. Ayağa kalktık ve onu selamladık oturduk yeniden.

P.Duman:Sizi selamlıyorum halkım. Direk konuya başlayacağım. Biliyorsunuz şuanda vampir ülkesinde yaşam yok. Mecbur bizde ordan buraya geldik. Vampir ülkesinin halkı; biliyorum sizin için zor oluyor. Bunun için elimizden geleni yapıyoruz ben ve özel kurduğum tim bu işle ilgileniyor. Yakında kimin ya da kimilerin yaptığı ortaya çıkar. Size söylemek istediğim şu artık gruplar üçerli değil de beşli grup halinde olacaksınız. Tüm halkıma önemli birşey daha demek istiyorum. Unutmayın siz hepiniz vampiriniz. Ona göre davranın.Şimdilik görüşmek üzere.

Dedi onu selamladık ve televizyonu kapattık . Sonra da aşağıya indik. Azda olsa mutlu olmuştuk. Prens Dumanı görmek bizi rahatlatmıştı.Zor olacaktı ama başaracaktı bunu biliyordum.Ya da umuyordum. Burda olmaktan yada bulunmaktan pek hoşnut değildim.

Zeyd:İyi oldu bu.
Teo:Aynen öyle.
Hudut:Biran önce geçer şu yağmur da bizde burdan kurtuluruz.
Zeyd:Katılıyorum. Sıkıldık burda.
Teo:Yapılacak herhangi birşeyde yok. Kapana kısılmış gibiyiz.

Eve varana kadar onu düşündüm. Kibirli kendini beğenmiş ve soğuk biriydi o. Bir o kadar da insafsız. Tıpkı hayatımda olan diğer insanlar gibi. Beni yeni tanımış olmasına rağmen bana işkence yapıyordu. Aslında ilkte öyle biri gibi gözükmüyordu. Nasılda beni tutmuştu ağaçtan düştüğümde. Ama bugün ve bir kaç defa da bana kötü davranmıştı. Sırf ondan uzak olıyım diye bunu yatırmadıysa. Ona ne diyeyim ben?
Bu yağmurda bana bahçeyi temizletmişti. Eve geldiğimde üvey annemle karşılaştım kapının önünde. Benim ıslak olduğumu fark etmişti.


Söyleyim söylemiyeyim diye düşündüm ; ve şöyleki okuyorsunuz ama bir tane oy vermeye üşeniyorsunuz lütfen böyle yapmayalım 😐

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin