Voteyi yüksek tutun arkadaşlar lütfen😊
Bende mutlu olayım😍********************************************
"O kız da benden uzak duracak ."
Alt kata indim. Bir kupa süt aldım , köşkün terasına çıktım. Kıyıda bir yere oturdum. Manzaraya bakıyordum. Aklıma vampir krallığı geldi. Keşke orda olsaydım. Nerdeyse altı gün oldu.Ve ben evimden kilometrelerce uzaktayım Sütten yudumladım. O sırada arka bahçede top oynadıklarını fark ettim.O kız kaleciydi.Ne yanı kız olmasına rağmen top oynuyor ağaca çıkıyor Diğer kızlar gibi değil. Yine mi bu kız dedim bardağı oraya koydum ve dışarıya çıktım.
Hudut:Hey siz.Oradakiler.Gidin başka bir yerde oynayın topunuzu.
Uzay:Nerde hudut abi.
Hudut:Benim gözümün ve aklımın varamayacağı bir ter olsun.
Uzay:Gözünün ve aklının varamayacağı yer .
Kuzey:Neresi mesela.
Hudut:Kilometrelerce uzaklıkta olsun işte.
Güney:Tamam tamam hudut abi." Hayal; Çok sinirli biri. En küçük bir şeyde sinirleniyor ve bana kafayı takmış. Görmemesi lazım beni. Hıra' nın arkasına saklandım. "
" Hudut; Ne yapıyor , ben görmeyeyim diye saklanıyor mu? Ne tuhaf bir kız bu böyle ya. "
Hudut:Tamam o halde ben gidiyorum.
Dedim köşk' ün bahçesine girdim.
" Hayal; Gitmişti hıra' nın arkasından ayağa kalktım.Beni görmemişti. "
" Hudut; Ne yanı onu görmediğimi mi sandı? Aptal kız.
Terasa çıktım yeniden manzaraya daldım. Bügünlük keyif yapayım. Nasıl olsa yarın temizlikçi adayları gelecek ve benim yine başım ağırmaya başlayacaktı. Oh be ses yok hele de o çoçuk bağirişlari. " Gol gol " ne o öyle. Esmeye başlamıştı. Hava bozuyordu. Zaten fazla kalmıştım dışarda. İçeriye geçtim. Koltuğun üzerine uzandım.Zaman da geçmek bilmiyorduZeyd:Hiç zaman geçmiyor burda.
Hudut:Aynen öyle . Canım patladı!!!
Zeyd:Canımız da yok şimdi patlasa!!!
Teo:Altı gün oldu ama bana sorarsanız asır gibi geliyor . Doğruyu söylemek gerekirse.
Hudut:Aynen öyle.Biran önce de vampir ülkesi eski haline geri dönsede bizde bu durumdan kurtulsak.
Zeyd:Yağmur işini sizce kim yapmış olabilir?
Hudut:Bence eskilerden olan bir kadın vardı ya adı neydi? Hani prens duman' ın eski sevgilisi olup da ülkeden sürülen.
Teo:Soğuk bir kadındı. Hani seni andırıyordu.
Hudut:Ne komiksin.
Zeyd:Buldum dilara' mıydı ?
Hudut:O değil.Şeydi... Gönül.
Zeyd:Evet gönül' dü.
Teo:Peki zeyd sen nasıl dilara dedin.Üçümüzde güldük.Gerçekten de zeyd nasıl dilara demişti.Gönül ve dilara isimlerinin arasında çok fark vardı.
Zeyd:Salladım tutar diye.
Hudut:Senden beklenir böyle bir şey zaten.
Teo:Uyku düzenim kalmadı bu dünya da .
Hudut:Aynen ben gidiyorum yatmaya.İyi ki hatırlattın!!! Bi yirmi dört saat uyku çekeyim.
Zeyd:İyi aman sakın uyanmayı unutma.Kalktım odama çıktım.Perdeyi çektim ve yattım.Yarın benim için bitmeyen bir gün olabilirdi. Ama tek dileğim o kızın hizmetçi olmamalıydı bu evde. Eğer olursa bi de ? Ona hiç iyi davranmam herhalde. Uykuya daldım .
Benim için belki de zor olan aşık olmaktı birine aslında.Bu güne kadar soğuk diye anılmamın nedeni bu olmalıydı.Eğer gerçekten
Birşeyler hissetmiş olsaydım birine karşı birşey bu denle ikilemde kalmazdım.Asla ve asla sözümü çiğnemekten haz etmem. O kız da benden uzak duracak.
Yorum bekliyorum canlar••••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampirAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...