Bölüm-20kibirli ne olacak

215 79 7
                                    

Vote yapmadan geçmeyelim arkadaşlar

********************************************

"Yüzüme bakma tenezzülünde bile bulunmuyordu. Neden benden bu kadar hoşnutsuzdu. Ne yapmış olabilirdim ki . Hadi yan yana gelmemizden hoşlanmaya bilir. Peki beni görmezlikten neden geliyor. Ne yaptım ona."

Hiç halimde yoktu yürümeye. Direk güçlerim sayesinde yatağımın üzerine belirdim. Gözlerim kapalıydı. Bi ışık yüzüme vurdu. Gözlerimi araladım. O kızı fark ettim. Perdeyi çekiyordu.

  Ben ona cam parçalarını temizlemesini söylerken o sözlerimin dışına çıkıyordu. Yataktan doğruldum.

Hudut:Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Hayal:Şey oda ışık alsın diye perdeyi çekiyorum.

Yataktan kalktım ve onun yanına yaklaştım. Bana bakıyordu.

Yine ne yaptım da sinirlendi bu. Yaptığım herşeyde de sinirleniyordu.

Hudut:Herhalde senin beyninin içi boş. Çünkü ben sana cam kırıklarını temizle demiştim. Acaba sen yanlış mı anladın?
Hayal:Dediğiniz gibi temizledim cam parçalarını . Şey sonra da ben odanın havasız olduğunu düşündüm de .
Hudut:Bırak da onu onu ben düşüneyim.
Sana diyileni yap.
Hayal:Peki.
Hudut:Çık şimdi odadan bir dahada girme.
Hayal:Anladım.

Dedi ve arkasına bile bakmadan çıktı odadan. Camın önünde olan koltuğa oturdum. Perdenin yarıya kadar çekik olduğunu gördüm.
Pişman olmuştum ona bu şekilde davrandığım için. Hep de böyle oluyordu sonradan pişman oluyordum nedense.İyice üzdün onu.
Aferin sana Hudut!!!

Odadan direk çıktım.Ağlamamak için kendimi sıkmıştım yanında.Kibirli ne olacak.  Gözyaşlarımı görüp de sevinmesini istemiyordum. Nasıl aşaladı beni. Ben onu düşünürken o ise. Onu yapma bunu yapma.
Halbuki ilk beni kurtardığında onun iyi biri olduğunu düşünmüştüm.Demek ki yanılmışım. Ondan melek değil ancak şeytan olur!!!
Neymiş oda diğerleri gibiymiş bencil.

Koltuktan kalktım yeniden yatağa uzandım. Gözlerim tam üzerine kapanıyordu ki. Kapı çalındı. O kızdır yine yada Teo ikisinden biri Zeyd olamazdı o genelde tepem de belirirdi.
Çünkü; genelde kapı çalma huyu Teo' da olurdu. Zeyd' de değil.

Hudut:Gir.

İçeriye Teo girdi. Hiç yatışımı bile düzeltmemiştim.

Teo:Saat on ve sen hala daha  yatıyor musun?
Hudut:Ne yapıyım başka yatmaktan?
Teo:Bu günlük kan ihtiyaçını aldın mı ?
Hudut:Evet.
Teo:Gel kahvaltı yapacağız Zeyd' le .
Hudut:Görüyorsun ki uyumaya çalışıyorum.
Teo:Gel hadi. Öğleden sonra uyursun.
Hudut:Ama.
Teo:Aması filan yok.Kalk hadi.
Hudut:Hayır kelimesini anlamıyorsun herhalde. Mecburen geliyorum.
Teo:Sen aşağıya in ben Zeyd' i alıp geliyorum odasından.
Hudut:Tamam çabuk olun.

Yataktan kalktım istemeye istemeye. Aşağıya indim koltuğa oturdum. Televizyonda oyun oynuyordum. O sıra da Zeyd ve Teo geldi.

Teo:Kalk hadi mutfağa geçelim.
Hudut:Tamam geliyorum.

Dedim kalktım. Mutfağa geçtik. Bir bardak süt almak için dolabın kapağını açtım. Sütü elime alıp döndüğümde o hayal' i fark ettim. Her onu gördüğümde elim ayağım birbirine giriyordu. Bakışlarım üzerindeydi. Zeyd ve Teo bunu fark edebilirdi. Bakışlarımı ondan aldım. Bi nevi görmezlikten geliyordum.

Hayal:Bugün işim erken bitti acaba bugünlük erken çıkabilir miyim?
Zeyd:Neden olmasın olabilir.
Teo:İşin bitmiş zaten gidebilirsin. Hudut sen ne diyorsun?

Sütle ilgileniyordum Teo' nun bana seslenmesiyle irkildim.

Hudut:Bi şey mi söyledin?
Teo:Hayal işini erken bitirmiş .Bugünlük izin istiyor sen ne dıyorsun?
Hudut:Gitsin.
Teo:O halde gidebilirsin. Paran zarfın içinde sehpanın üzerinde giderken alabilirsin.
Hayal:Tamam. Size hayırlı günler.
Teo:Sana da.
Zeyd:Sana da.

Yüzüme bakma tenezzülünde bile bulunmuyordu. Neden benden bu kadar hoşnutsuzdu. Ne yapmış olabilirdim ki . Hadi yan yana gelmemizden hoşlanmaya bilir. Peki beni görmezlikten neden geliyor. Ne yaptım ona.
Sehpanın üzerinden zarfı alıp çıktım. Ama geriye baktım öylesine bi kere. Bu gün işimi erken bitirip izin almıştım. Ya bi daha ki sefere ne yapacaktım. O egosu tavan yapmış çoçukla nasıl karşılaşacaktım. Nasıl kaçacaktım.O sıra bana dönük olan resmi geldi gözlerimin önüne.

O sıra bana dönük olan resmi geldi gözlerimin önüne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yorum bekliyorum arkadaşlarlar😍

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin