💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Vote yapmadan geçmeyin lütfen
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
"Hudut' sun sen unutma!!!
Teo ' nun dediği gibi iki mavi göze aldanma sakin. Kendini kaptıracağın kız böyle olmamalı
Sen ki kızları Peşinde köle eden hudut. Soğuk ol yine. Kalbini sakın ola dinleme. Hep burayla akılla sen hareket edersin unutma. "Hayal:Daha nereye doğru geliyordu.Duvar öteye gitmiyordu.
Duvara baktım sonra ona baktım . Aklıma o yaptığı haraket geldi. Bir gün önce.Hudut:Tam ağzımı açtım bir şey söyleyecektim ona.
Hayal:Tam bir şey diyecekti yere dizlerimin üzerine çömeldim bana bir şey yapmasın diye?
Hudut:Bir anda yere diz çöktü.Ne yanı ona vuracağımı mı sandı? Gözlerinin içine de bakamıyordum ki neden böyle davranıyordu.
Uzay:Hudut abi topu atar mısın?
Hudut:Tapı ki .Dedim topu onlara attım. Ama kızı görmesini istemiyordum. Topu atar atmaz ona doğru döndüm. Yere diz çöktüm onun yanına.
Hudut:Sen şimdi bu bahçeden çık. Kimseye gözükmeden. Helede Zeyd ve Teo ' ya .
"Hayal:Başımı salladım. Korkuyordum ne yapabilirdim ki? "
Ayağa kalktım ve gitmesini bekledim. Elimle "hadi ama" der gibi yolu gösterdim.
"Hayal:Diz çöktüğüm yerden kalktığım gibi hızlıca çıktım ordan."
Arkasına bile bakmadan çıktı bahçeden. Bende köşk' e girdim. Zeyd ve Teo bana bakıyorlardı.
Zeyd:Nerden böyle?
Hudut:Bahçeden hava aldım biraz.
Teo:Köşk' ün üst terasından alınmıyor mu?
Hudut:Hayır alınmıyordu ıllaki oraya çıkmalıydım.
Zeyd:Tamam soğuk. Sen zaten bizim gibi değilsin. Kendini istediğin zaman frenliye bilirsin. Bakma sana takılıyoruz. Biliyorsun zaman geçirmemiz lazım burda.
Teo:Senin peşinden vampir Krallığı'nın en güzel kızları dolaşıyor . Sen herhalde iki çift mavi göze vurulamazsın.
Hudut:Aynen öyle. Hem ben kalb ile hareket edenlerden degilim.Aklımla hareket ederim.Dedim odama çıktım. Perdeyi çektim. Yatağın üzerine oturdum.
Hudut' sun sen unutma!!!
Teo' nun dediği gibi iki çift mavi göze aldanma sakın. Kendini kaptıracağın kız böyle olmamalı Sen ki kızları peşinde köle eden hudut. Soğuk ol yine . Kalbini sakın ola dinleme. Hep burayla akılla sen hareket edersin unutma. Vampir ve insan dünyası bir araya gelse yine bu işin oluru olmaz unutma. Ve ona göre adımlarını at. Gerekirse sende ona acı çektir, kötü davran yine de uzak dur .
Kalbinden geçenlerden uzak olmam lazımdı. Düşünmemem gerek.Bol yorum lütfen arkadaşlar ✨✨✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampiroAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...