Bölüm 2-hayal

510 147 27
                                    

Okumaya devam😃☺️😍

"Ama çok geçti çünkü; annem son nefesini vermek üzereydi.Şöyle dedi bana: "mutlu ol hep hayal".Ve o mavi koca gözleri üzerine kapandı."

Yatağın üzerine oturmuş öylece annemin resmine bakıyordum.Her bu resime baktığım da o olay gözümün önün de canlanıyordu. Yağmurlu soğuk bir gündü.Evden kaçmıştık. Annemle kırmızı ışıkta bekliyorduk.O sıra da annemin eteğini çektim.Annem bana baktı mavi koca gözleriyle.Yanaklarından düşen göz yaşlarını fark ettim.
"Efendim yavrum " dedi kısık bi sesle.
"Nereye gidiyoruz anne " diye sordum.
Annem öylece baktı gözlerime.Boştu bu bakışlar anlamıştım.Kendide bilmiyordu nereye gideceğimizi.

        
         O sıra da babamın bağırışını duydum. Ardından yola doğru hızlıca koşan ben.Ne Olduğunu anlamamıştım.Korkuydu belki de beni yola doğru atan hızlıca.Bir araba sesi duydum.Bir de gözlerimi kamaştıran araba ışığı.Üzerime doğru geldiğini fark ettim.Sonra biri beni kıyıya doğru itti.

         Yere yüz üstü düştüm.Sonra kulaklarımda yankılanan bir ses " PAT" diye. Beni kurtaranı altına almıştı araba.Dönüp baktığım da beni kurtaranın annem Olduğu nu fark ettim. Uzandığım yerden kalktım.Annemin başına fırladım.
Ama çok geçti çünkü; annem son nefesini vermek üzereydi . Şöyle dedi bana: "mutlu ol hep hayal" . Ve o mavi koca gözleri üzerine kapandı.

Yorum ve vote bırakmayı unutmayın☺️

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin