Bölüm23-diyalog

180 74 4
                                    

Okumaya devam
^_^


"Beyninden geçirdiği son cümle.O kelime o kelime.Ona doğru döndüm.Hızlıca önünde belirdim.Kolunu ellerimin arasına aldım. Gözlerimden ona karşı olan sinirim okuna bilirdi. Ama o hiç bir karşılık vermemişti bu hareketime..."


Hudut:Daha fazla yaklaşma.

Dedim elimi ona doğru uzattım dur anlamında. Ama o bunu yok saymış ve bana doğru ilerliyordu.Aramızda bir metreden az kalmıştı. Öylece durmuş ona bakıyordum.Ben de ne ileri ne de geriye adım atmıştım.Bana yakalaşmasını bekliyordum.Ayaklarımın yanına geldiğinde durdu.Gözlerimin içine bakıyordu.Ne yapacaktı ? Merak edıyordum. Ağzından çıkanı bana sayacak mıydı yoksa öylece çekip gidecek miydi varlığımı yok sayıp.?.
Hiç beklemediğim bi şey yaptı.Aniden bana sarılmıştı.Benim kollarım ise iki yanımdan aşağıya doğru asılıydı.Kolumu kaldırdım.Tam şaşkınlığımı üzerimden atmış ona sarılıyordum ki! Beni itti.Gözyaşlarını sildi.Kolumu indirdim

Hayal:Neden burdasın?Yoksa beni azarlamak için mi?
Hudut:Ben seni böyle görünce...
Hayal:Evet görünce ne sandın? Söyle.Kibirli şey.Ağlarken yanımda olması gereken kişilerden en son kişisin sen... Bunu unuttun mu?
Hudut:Bende sana bayılmamıştım.Ağladığını gördüğüm için yoksa?
Hayal:Ne yoksa? Sak'ın bana ağlayan kızlara dayanamıyorum diye.Ama biliyoruz canım. Beni görmek bile istemezsiniz siz!!!

Hem sözlerimi kesiyordu hemde burda bulunmam kötüymüş gibi söylüyordu.Ben sadece yanın da olmak için ama öyle olsun zaten şu bana doğru uzattığı parmak sinirimi bozuyordu.

Hudut:Tam üzerine bastınız.!.
Hayal:Yoksa siz bugünlük bana olan kininizi dökmediniz mi?

O sinir olduğum parmağı indirmiş bu seferde kollarını çiçek şekli yapmış bana bakıyordu,
sanki rolleri değiştirmiş gibiydik.Dediğinide anlamıyordum...

Hudut:Kin?Hayal:Afedersiniz doğru ya azarlama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hudut:Kin?
Hayal:Afedersiniz doğru ya azarlama. Seviyelerimiz bile farklı aynı değil.

Bu söz ne şimdi diye geçirdim aklımdan. Ama bu kullandığı son kelime.Hudut'un sınırlarını aşmıştı.Ne sanıyordu kendini böyle bu. Düşündüğü her şeyi bana söyleye bileceğini mi? Hadi düşündü peki bana karşı söyleme yetkisini kim vermişti ona kim...Ona doğru yaklaştım.
Kollarını yanlarından aşağıya doğru bıraktı.

Hudut:Doğru söylüyorsunuz.Sen kimsin ben kimim.En son diyalog kuracağım insansın sen bak insan diyorum çünkü pek insanlarla konuşmam ben.
Hayal:Aynen öyle.Aksini söyleyen olmadı zaten.

Ya bu kız sinirlerimi alt üst ediyordu.Yürümeye başladım.Onu ise ardımda bırakmıştım. Sinirlerimi zıplamıştı.O beni anlamıyordu.Bu kadar sert olması bana karşı neydi.Sabahki onu görmezlikten gelmem mi?
İlk defa ona karşı bir adım attım. Güldüm. Ama o aptal beni itmekle meşgul oldu. Demek ki neymiş hudut , o da hudut' u yaşaya bilecek biri değil. Ama doğruya aptal işte düşünemiyor ki!Eğer olsaydı akıllı biraz şuan da yanın da olduğum için mutlu olurdu.

Hayal:Ne yanı öylece bana arkanı dönüp gidecek misin? Eee hani ağladığım için yanımdaydın.Şaşırtıyorsunuz beni.

Şuanda boş konuşuyordu çünkü ben onu cümlelerimle kırmamak için kaçarken .O beni buna teşvik ediyordu.Bu da beni mahvediyordu
Ne işin var burda senin dedim kendi kendime büyük bi hata. Durdum ne ona doğru döndüm ne de tek kelime ediyordum.

"Ne yanı tek kelime bile etmiyor.Ego su ağır mı gelmişti ne?
Ego tavan yapmış bu çocuk da "

Beyninden geçirdiği son cümle.O kelime o kelime.Ona doğru döndüm.Hızlıca önünde belirdim.Kolunu ellerimin arasına aldım. Gözlerimden ona karşı olan sinirim okuna bilirdi. Ama o hiç bir karşılık vermemişti bu hareketime...Belki de anlamamıştı önün de birden belirdiği mi ? Dişlerimi sıktım. Ona sinirliydim.Karşımdakine parlayamıyorsam tek çarem buydu zaten.


Yorum bırakmayı unutmayın😊

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir çünkü baya bi kafa batlattım yazarken😂

Votelerinizi de bekliyom^_^

********************************************

Vampirin İlk AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin