Müthiş bi bölüm daha^_^
okumadan geçme bence ☺️
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
"Kalbim atmıyordu.
Doğal bi şeydi bu zaten.Vampirlerin kalbi atmazdı. Ama o bana doğru geldikçe kalbim beni şaşırtıyordu. Sanki heran atmaya başlayacakmış gibi..."Hudut:Durdur arabayı.Dur dur.
Teo:Ne oldu?
Hudut:O kız bu.
Zeyd:Hayal bu.Arabayı durdurdu zeyd...O bizim farkımızda bile değildi.Ona söylediğimiz kelimeleri duymuyordu.Ağlıyordu ve yürümeye devam ediyordu.Ne olmuştu ona? Ne yaşamıştı bizden sonra ? Düşüncelerinden geçen " keşke herşey bir rüya olsa. Uyansam geçse " sadece bu kelimelerdi.Başka bi şey geçmiyor ve düşünmüyordu.Nefes alışı bile normalden daha fazlaydı.Boğuk boğuktu nefesi Gözleri ise kan çanağına dönmüş olmalıydı çünkü hıçkırık sesini alıyordum az önce...
Zeyd:Bizi duymuyor sanki ...Farkımızda bile değil .
Teo:Hey sana dıyorum hayal... Ne işin var burda???Bizim burda olduğumuzun farkında bile değildi hayal ve Teo 'da Zeyd 'de bunun farkındaydı.Sorduğumuz sorulara cevap vermiyordu.Hiç sesi vermiyordu.Dudaklarını kenarını yediğini fark ettim.Elleri ise öylece yanlarından aşağıya doğru asılıydı. Başı öndeydi . Dünyayla ilişkisini kesmiş gibiydi. Bizden baya bi öteye doğru ilerlemişti.
Teo:İstersen hudut sen yanında kal? Biliyorum pek haz etmiyorsun ondan ama...
Zeyd:Bi seferliğine maruz gör , hem iyi olur bizde yeni gelen arkadaşları karşılamış oluruz.
Hudut:Pekiiii.O an sadece peki demekle yetindim.Ama evet bütün bedenim yanında olmak istiyordu. En çokta kalbim. Bi sorun vardı ama aklım buna hayır diyordu. Duygularıma yenik düşüyordum ve bu ilk değildi. Bu kız sayesinde çoğu kez bunu yaşadım. Buna da izin vermiştim şuan da. Elbet bi çıkışım vardı. Pişman değildim. Pekiii olur muydum sonra?
Arabadan indim , ona doğru baktım. O ise benim varlığımın farkında bile değildi. Araba uzaklaştı. Hayal'in arkasından ona doğru bakıyordum.Teo:Belki de yanlış yaptık...?
Zeyd:Ne konuda?
Teo:Hudut'u onun yanında bırakmakla.Çünkü; ondan pek hoşlanmıyor .
Zeyd:Hımmm.Biliyorum ama herhangi bir şey demedi.
Teo:Duygularını yok saymayı biliyor o. Kötü olduğunu gördü illaki hayal'e bi şey demez diye umuyorum...
Zeyd:Ama ilk defa bu gün bi kızı görmezlikten geldi. Evet çoğu zaman kızlarla aşır neşir olurdu ama unutmayalım o bi insan. Bu denle ona kötü davranması şaşırtıcı ama bi insan olsa bile hayal...
Teo:Evet aslında benimde gözüme çok çarptı. Özellikte ondan uzak durmaya çalışıyor.Bi nevi yok sayıyor.
Zeyd:Bende onu diyorum.
Teo:Hudut soğuktur.Ama bu kadar da canlarını yakmazdı kızların.
Zeyd:Bi şey demeyip inmesi bence ona acımasıydı.
Teo:Katılıyorum.Sinirlenipte kötü davranmaz ona.
Zeyd:O hudut.Sınırları ihlal edilirse direk kendini korumaya geçer.Yıkıp mahvetmek olsa da sonunda.Beni duymuyordu......
Hudut:Hayal.
Yine duymamıştı.Özelliklemi yapıyordu bana?. Ben onu görmezlikten geldiğin için, o da bana aynısını yapıyordu. Bi nevi benden intikam mı alıyordu ?
Yüzümde anlamsız bir öfke belirdi.Vampir güçlerimi kullandım ve önünde belirdim Aramızda dört metre vardı.Durmuş ona bakıyordum. O ise bana doğru gelmeye devam etti.Hudut:Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Dedim.Beni duymuş olmalıydı.Çünkü durmuştu artık tek bi adım bile atmıyordu. Aramızda üç metre vardı.Başını kaldırdı ve bana doğru baktı. Kan çanağı gibi olmuştu gözleri.Tıpkı az önce düşündüğüm gibi. Sağ eliyle burnuyla ağzını arasını sildi. Tek bi gözünden yaş düşüyordu. Dikkatimi çekmişti o sıra da.
Hudut:Neden beni duymazlıktan geliyorsun ? Ne işin var burda senin?
Cevap vermedi.Bi soruma cevap vere bilirdi. Ama o bunu yapmadı.Öylece bana bakıyordu. Aklının içinden herhangi birşeyde geçmiyordu. Kim onu bu kadar üzmüştü?Benden başka biri hemde.Neden ağlıyordu? Ve dahası neden bu acı? Bu sorular beni mahvediyordu. Yutkunuşu bile temkinliydi. Ben ondan bi cevap beklerken o bana doğru adım atmaya başladı. Aramızda iki metre kalmıştı.
Kalbim atmıyordu.
Doğal bi şeydi bu zaten.Vampirlerin kalbi atmazdı. Ama o bana doğru geldikçe kalbim beni şaşırtıyordu. Sanki heran atmaya başlayacakmış gibi...Yorum ve votelerinizi bekliyorum ^_^
Beğenirsiniz umarım 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampireAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...