Arkadaşlar okuma sayımız az evet farkındayım ama yazmaktan da kendimi alamıyorum••••••☺️
"Ne yanı ona karşıma çıkma dediysem köşe bucak kaç demedim ki..."
Köşk'e varmama az kalmıştı. Bu gün sondu. Beş gün sonra bir daha temizlik için buraya gelecektim.Bunu hatırlamak beni mutlu etmişti
Unutmamalıyım onunla bugün hiç ama hiç karşılaşmamalıyım. Bana karşısına çıkmamamı söylemişti. Eğer olduda çıkarsam bu sefer ne yapacağı belli olmaz.Kapının zilini çaldım.Zil sesiyle uyandım. Kimdi bu gelen? Koltuktan kalktım ve kapıyı açtım. Elimle o arada başıma mesaj yapıyordum. Karşımda o kız. Elimi direk başımdan aldım.
Eyvahlar olsun. Bu sefer de bağıracak .En azından tek kelime etmeden karşısından çekiliyim. Yüzümü bile görmek istemiyordu .
Beni görür görmez içeriye girdi. Tek kelime etmeden. "Ne oldu şimdi "dedim kendi kendime sessizce . Hem beni uykumdan alı koymuştu hem de tek kelime bile etmeden kaçıyordu benden. Neydi bu tavır? Dahası kim ona bu yetkiyi vermişti. Kapıyı kapattım ona doğru döndüm.
Hudut: Hey sen neriye gidiyorsun?
Bana mı seslenmişti o ? Hem Yüzümü görmek istemiyor hem de beni yanına mı çağırıyordu?
Ona doğru döndüm.Hudut:Duymuyor musun?
Hayal:Buyurun.
Hudut:Neden kaçıyorsun öylece ?
Hayal:Kaçmıyorum.
Hudut:Kaçıyorsun işte. Hem beni zil sesiyle uyandırıyorsun. Hem de tek kelime bile etmeden uzaklaşıyorsun öylece.Ne cevap vermeliydim ona? Nerden biliyim onun uyanacağını. Ben onunla karşılaşmamak için çaba sarfediyorum o ise söylediği sözleri unutuyordu.
Hudut:Sana diyorum.Cevabın yok mu senin, neden susuyorsun?
Hayal:Unutmayın efendim.Dün bana hiç bir şekilde karşıma çıkmayın dediniz. Beni görünce de yokmuşum gibi davranacağınızı ve daha neler saydınız. Bende dediğinizi yapıyorum işte . Herhalde bunda herhangi bir sıkıntı yoktur?Çıt bile çıkarmadan dinledim. Haksızda değildi hani. Evet o kadar ağır şeyler ona söylemiştim ama altta kalamazdım bu kadar laftan sonra hudut bu sonuç da dimi ? Heran patlamaya hazır bir bomba...
Hudut:Ne yani sen şimdi bana sana söylediğim kelimelerimi hatırlatıyorsun?
Hayal:Ben sadece sorduğunuz soruya cevap verdim.
Hudut:Ama böyle olmaz ki ben seni dinledim sende sessiz ol ve beni dinle.
Hayal:Evet efendim.
Hudut:Unutmadım ben söylediklerimi. Tam tersi hatırlıyorum ve yok sayıyorum seni hala daha. Sana tek söyleyeceğim şey şuydu. Derhal çıkıyorsun odama yerdeki kırık cam parçalarını temizliyorsun. Oraya çıktığım da onları orda görmek istemiyorum. Farkettiysen kısa ve net temizle cümlem.
Hayal:Peki efendim.Sinir şey nasılda beni yerin dipine soktu. Kibirli sanki bir tek o yaşıyor bu köşkte yatmasaydın koltukta hem ben nerden bileyim senin koltukta yatığını benim gelmemi bekleyip azlayacağını? Dünya onun etrafında dönüyordu ya unutmuşum!!!
Hemen halledeyim işimi yoksa başıma daha zor bir iş açmasın. Sinirlenir mazallah.Özür dilemesi gerekirken bana resmen kendi sözlerimi sarfediyordu. Ne yanı ona karşıma çıkma dediysem köşe bucak kaç demedim ki.
Şuanda müthiş derecede kendimi kötü hissediyordum. Akrasif ve sinirli. Koltuğa oturdum. Yarım saat geçmişti Zeyd ve Teo yoktu etrafta. Saatte baktım sekizdi daha.Neden ben uyumuyorum ki? En iyisi odama çıkmak ve uyumak cam kırıklarını temizlemiştir. Yarım saat oldu . Böylelikle o kızın yüzünüde görmem .
Yorum ve votelerinizi bekliyorum •••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
Про вампировAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...