Okumaya devam ••••"Öylece kala kaldım.Ne yanı bahçeyi bu havada mı ben temizle dedim. Dışarda yağmur yağıyor. Ve insanlar çok hassas yaratıklar.Ben ne yaptım."
Hudut:Sak'ın bi daha karşıma çıkma.Salak şey nasıl bir durum atlattığının farkında değilsin herhalde. Bi de bana böyle bir soru sormaya hakkın yok. Bu neyin cesareti?
Hayal:Ama ben.
Hudut:Kes. Sak'ın bi daha bu evde karşıma çıkma. Ben değil onlar seni bu eve temizlikçi seçti.Dişlerimi sıkarak konuşuyordum. Dahası fazla sinirliydim.
Hudut:Bundan sonra bu köşk' te karşıma çıkma. Anlaşıldı mı?
Hayal:Anlaşıldı.
Hudut:Anlaşıldı efendim.
Hayal:Anlaşıldı efendim.
Hudut:Git kapının önünü filan temizle. Ne yaparsan yap. Git şimdi.
Hayal:Peki efendim.Kapıyı gösterdim ona.Gözleri yaşlarla doluydu.Biraz fazla tepki vermiştim ama bu şekilde olmalıydı. Bende odama geçtim. Su gelmişti.Duşumu aldım ve üzerimi giyinip yatağın üzerine oturdum. O yaşla dolu gözleri gitmiyordu gözlerimin önünden. Ayağa kalktım Odadan çıktım. Aşağıya indim oturma odasına. Etrafta gözükmüyordu da.Demek ki dediklerim işe yaramıştı. Koltuğa yaslandım ve gözlerimi kapattım.
Saat üç olmuştu. O da çoktan gitmiş olmalıydı. Bu düşünceleri aklımdan bir kenara atıp , azda olsa gözlerimi dinlendirmeliydim.
O sıra da bi soğukluk hissettim üzerimde.
Köşk' ün kapısı açılmış olmalıydı. Kimdir diye gözlerimi açtığımda , sırılsıklam bir şekilde o kız olduğunu fark ettim.
Neden bu haldeydi.Elleride soğuktan morarmıştı.Hudut:Neden bu haldesin sen?
Hayal:Bahçeyi temizleyin demiştiniz.Öylece kala kaldım.Ne yanı bahçeyi bu havada mı ben temizle dedim. Dışarda yağmur yağıyor. Ve insanlar çok hassas yaratıklar.Ben ne yaptım.
Hayal:Bugünlük işim bitti gidebilir miyim?
Ya bu hudut ne böyle hem kötü davranıyor sonrada pişman oluyor•••••Yorum ve votelerinizi bekliyorum canlarım ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin İlk Aşkı
VampirosAdım hudut.İsmim gibi nefes alışım bile farklı çünkü ben bi vampirim,kalbi olmayan.Ama taki onu görene kadar , kalbim bi an da elinde olmadan sanki heran atacakmış gibi oluyor onu görünce. Ve o kız bi insan nefes almayı iyi beceren ve bi atan kalbe...