8

720 29 6
                                    

~~POV Jara~~
Ik gaapte en keek op de wekker naast mijn bed. 8:00, waarom word ik toch altijd zo vroeg wakker als ik uit kan slapen. En zodra ik wakker ben kan ik dus ook niet meer slapen. Ik stond op en liep naar de badkamer, ik deed de deur op slot en stapte onder de douche. Ik waste mijn haar en mompelde een paar liedjes mee die in mijn hoofd zaten.

Ik droogde me af en deed mijn haar in een knot. Ik liep met de handdoek om me heen naar mijn kamer en kleedde me snel aan. Een kort zwart broekje en een wit T-Shirt met een Green Day logo erop. ik deed me vans aan en liep naar beneden, ondertussen was het 8:45. Ik weet niet hoelaat de jongens meestal wakker worden maar ik ga wel eten maken. Ik keek in de koelkast maar zag niet veel. Ik besloot pannenkoeken te maken dus ik pakte wat geld en liep naar buiten. Ik zette mijn zonnebril op tegen de zon en keek rond voor een supermarkt.

Ik betaalde het meisje achter de kassa en liep naar buiten. Uit het niets stonden er in 1 keer iets van 10 fotografen voor m'n neus. Ik stopte met lopen, "kan ik jullie helpen?" vroeg ik twijfelend. "Jij bent toch Jara Smith?!" vroeg een man. Ik knikte, "Jara klopt het dat jij bent de jongens van 5 Seconds Of Summer in huis woont?" vroeg een andere man. Ik werd bijna verblindt door de flitsen. Ze begonnen allemaal mijn naam te roepen en duwde me toen op de grond, waarschijnlijk per ongeluk. Ik stond zo snel mogelijk op en rende weg. Ik greep mijn mobiel en belde Luke.
(J= Jara & L= Luke)
L: Haloo??
J: LUKE! Ik E- Er zitten allemaal fotografen achter me aan.
L= Wat?! waar ben je
J= Aa- Aan het r-rennen. zei ik buiten adem.
L= Shit, oke uhm loop naar het park in de buurt van ons huis ik haal je daar op!
J: Oké tot zo!

~~POV Luke~~
"Shit!" mompelde ik in mezelf en sprong uit bed. Ik trok snel een Nirvana shirt over mijn hoofd en die mijn broek en schoenen aan. Ik liep de trap af en trok een sprintje richting het park. Jara kwam aan rennen met een zwerm fotografen achter haar aan. "Jara!" riep ik, Ze keek op en kwam naar me toe. Het leek wel alsof ze bijna aan het hyperventileren was. "Jongens ga weg." zei ik tegen de fotografen en hield beschermend mijn arm voor Jara.  Ze maakten veel te veel foto's en gingen toen weer weg.

"Jara, gaat het?" vroeg ik haar en we gingen zitten op Een bankje. Ze wou wat zeggen maar volgends mij was ze echt aan het hyperventileren. "Okay, rustig ademen." zei ik en legde mijn handen op haar schouders. Na een paar minuten ademde ze weer normaal en keek me aan. "Dankje Luke." zei ze. Ik glimlachte en trok haar in een knuffel, "Wat vroegen ze eigenlijk?" ik keek haar aan. "Z-Ze wisten opeens mijn naam en achternaam en ze vroegen of het waar was dat ik bij jullie woonde..." Zei ze. "En wat zei je toen?" vroeg ik voorzichtig. "Ik Uh- Ik zei alleen maar dat dat mijn naam was en toen duwde ze me op de grond en begonnen allemaal te dringen, toen rende ik weg en belde jou." legde ze uit. Ik knikte "Paparazzi is soms heel vervelend, maar je raakt er aan gewend." zei ik. "Jullie misschien maar ik niet, Je weet dit niet maar toen ik kleiner was kreeg ik vaak stress/paniek aanvallen, Toen al die flitsen van de camera's er ineens waren voelde ik het al aankomen maar ik ben weggerend..." zei ze. "W-Wat gebeurt er dan?" vroeg ik twijfelend. "Het word helemaal zwart voor me ogen en ik ga snel ademen, als ik mijn ademhaling niet onder controle krijg kan ik flauwvallen." legde ze uit en keek naar de grond. "Het zal niet meer gebeuren, niet bang zijn." zei ik. "En wat als het wel gebeurt?"  "Dan zijn wij er altijd nog om je te helpen." zei ik en tilde met mijn wijsvinger haar kin omhoog zodat ze me aankeek. Ik keek in haar mooie Groene ogen toen ze steeds dichter bij kwam tot ik haar lippen op de mijne voelde. Ik verschoof mijn hand naar haar wang en sloot mijn ogen. Na een paar seconden trok ze terug en bloosde. "Zullen we naar huis?" vroeg ik. Ze knikte en we liepen samen naar huis.

Heeey hoe is het boek tot nu toe? :)

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu