~~POV Luke~~
"WAKKER WORDENNNNN!" Michael kwam gillend mijn kamer binnen. Jara naast me schoot omhoog, toen ze Michael zag kreunde ze en ging weer liggen. Ik keek op mijn mobiel "Michael is het echt pas half 5?" vroeg ik. Hij knikte en sleurde me uit bed, ik pakte Jara haar arm en sleurde haar achter me aan. "LUKE!" gilde ze toen ze op de grond viel. Ik grinnikte en ging recht staan. Ik hielp Jara omhoog en joeg Michael uit de kamer. "ik HAAT vroeg opstaan officieel." kreunde ze en liep naar haar eigen kamer. Ik grinnikte en stond voor mijn kast een argument ze houden met mezelf of ik skinny jeans aan zou doen of een joggingbroek. Ik besloot na 5 minuten toch maar skinny jeans aan te doen en een zwart shirt. Ik pakte ook een Beanie en deed alles aan. "LUKEEE!" hoorde ik Jara roepen. "Jaaa?!" riep ik terug. "Mag ik die beanie weer die ik gister op had?!" vroeg ze. Ik moest lachen "Ja hoor." ik pakte de Beanie die ze bedoelde en liep naar haar kamer. Ze was bezig met haar shirt aan doen. "Bevalt het uitzicht?" vroeg ze grijnzend. "Ja eigenlijk wel." zei ik grijnzend. Ze schudde lachend haar hoofd en trok het shirt over haar hoofd. Ze pakte de Beanie aan en zette 'm op. Ze pakte haar koffer en haar rugzak als hand bagage.We zaten in de auto naar het vliegveld, er waren 2 bewakers mee. Één van hen was Dave, ik kende de andere niet. Dave was eigenlijk altijd met ons mee. De auto stopte en we wisten dat er fans en paparazzi zou staan. We stapte 1 voor 1 uit en werden meteen al verblind door de flitsen. De bewakers namen onze koffers mee en onze hand bagage hielden we zelf. Ik liep naar een paar fans toe om handtekeningen uit te delen en foto's te maken.
~~POV Jara~~
Ik liep naar een groep meisjes toen die mijn naam riepen, "Omg Hii!" zei één van hen. Ik glimlachte "zijn jullie echt zo vroeg op gestaan om ons te zien?" Het meisje knikte en we namen een paar foto's. Dat deed ik ook met een paar andere fans. Een meisje gaf mij een envelop, "Beloof me dat je hem pas open maakt in het vliegtuig!" zei ze. Ik knikte en zei gedag. Ik keek naar Luke de een foto ging maken met een fan, ze zei iets tegen hem en hij gaf haar een kus op haar wang voor de foto, een steek van jaloezie ging door mijn lichaam ook al wist ik dat het alleen voor de foto was. Ik zag Luke mijn kant op kijken en grijnzen. Ik Rolde mijn ogen even en hij liep naar mij toe. "Iemand een beetje jaloers?" vroeg hij met een kleuterstemmetje. "Nee!" zei ik. Voor ik het wist duwde hij zijn lippen op mijn mond. Ik was even geschokt maar zoende toen terug. Toen besefte ik me dat we midden in de fan massa stonden. Nou ja, ze stonden we achter hekken maar alsnog. Hij grinnikte toen ik om me heen kijk naar de fans did stonden te filmen. Ik lachte even en liep toen het vliegveld snel in.
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...