41

398 15 8
                                    

~~POV Jara~~
We stapte de taxi uit, er stonden ene paar fans bij het vliegveld. De jongens gingen met ze op de foto. Ik liep naar 2 meisjes toe die mijn naam riepen en begroette ze even. "Heyy" zei ik met een glimlach. "omg Jara mogen we met je op de foto?!" vroeg één van de meisjes. Ik knikte even en glimlachte toen ze haar telefoon uit haar broekzak haalde. Met z'n 3en maakte we een paar foto's, "Jara!" ik draaide mijn hoofd om en zag dat Luke gebaarde dat we moesten gaan, ik zei de meiden snel gedag, toen ik weg wou lopen drukte ze iets in mijn hand. Voor ik kon zien wat werd ik meegenomen door de beveiliging, de man die me zowat naar voren duwde kende ik niet. "Ik kan best zelf lopen" zei ik en schudde me los uit zijn greep. Ik ging snel maast Luke lopen die man hand vastpakte. Ik bekeek wat de meiden in mijn hand hadden geduwd, het was een soort notitieboekje. Ik besloot dat ik er in het vliegtuig naar zou kijken en stopte het in mijn tas. Ik liep rustig met iedereen mee naar de douane.

We zaten in het vliegtuig, ondertussen zaten we denk ik een half uur in de lucht. Ik pakte mijn tas en haalde het boekje eruit. Op de voorkant stond 'Voor Jara'. Ik glimlachte even en deed het boekje open, op de eerste pagina stonden allemaal namen. Ik las wat erboven stond: Brieven, fan art en andere dingen van:' En toen dus alle namen. Ik sloeg de bladzijde om en las de eerste brief:
Heyy Jara!
als je dit boekje hebt heb ik hopelijk ook al een foto met je haha, ik ben 1 van de meisjes die je dit boekje heeft gegeven. Dit boekje hebben alle fans gemaakt, niet voor de jongens maar voor jou. Ik en mijn vriendin hebben dit boekje voor je samengesteld, ik hoop dat je het leuk zult vinden
xx Merel.

Ik glimlachte terwijl ik door het boekje beginne bladeren. "Wat heb je daar?" vroeg Luke die naar me keek. "2 fans hebben me dit net gegeven." zei ik en gaf hem het boekje, hij keek het even door en glimlachte toen, "Het is echt mooi gemaakt" zei hij en gaf het boekje terug. Ik deed het boekje terug in mijn tas en verstopte me in mijn oversized trui, eigenlijk was het Luke z'n trui die ik had gestolen omdat zijn geur erin hangt en hij lekker zacht is maar okay. Ik liep mijn hoofd op Luke rusten terwijl hij een arm om me heen sloeg en een kusje op mijn voorhoofd gaf. Ik droomde al snel wegz

~~POV Luke~~
Na een paar uur te hebben geslapen, op m'n telefoon gezeten en te hebben gepraat zijn we dan eindelijk terug in Australië, ik moet toegeven het voelt goed om terug te zijn. Zodra bijna iedereen uit het vliegtuig was en wij erdoor konden liepen ik, de jongens en Jara het vliegtuig uit. Het was herfst hier, veel kouder dan Hawaii dus. We liepen rechtstreeks met z'n alle naar het taxi busje, onze bagage was al opgehaald door iemand anders blijkbaar. In het busje was het stil, iedereen was moe van de vliegreis.

Ashton liep voorop en deed de deur open van ons huis. "Het voelt goed om weer thuis te zijn." zei hij en liep rechtstreeks naar boven met Evie achter hem aan. "ETEN!" riep Michael die de keuken in rende. Okay hij is niet zo moe als de rest. Ik liep met Jara naar mijn kamer, ze plofte gelijk op het bed. "wat dacht je van eerst een pyjama aan doen?" grinnikte ik. Ze mompelde iets en bleef liggen. Ik deed mijn shirt uit en een joggingbroek aan, ik pakte één van mijn eigen shirt en gooide die naar Jara. "doe die maar aan, want stel je voor dat je helemaal naar je eigen kamer moet lopen om een pyjama te pakken." grinnikte ik zachtjes. Ze zei niks, "zeg me niet dat je al ligt te slapen." zuchtte ik en liep naar d'r toe. Met een grijs op mijn gezicht gingen mijn handen snel naar haar zij en begon ik met kietelen. Haar ogen schoten op en ze begon te lachen "L-LUKE STO-STOP!" riep ze terwijl de tranen over haar wangen liepen van het lachen. "Ga je dan omkleden zodat we kunnen slapen." zei ik en stopte met kietelen. Ze ging zuchtend rechtop zitten op het bed en keek me aan "ik heb geen zin om me om te kleden." zeurde ze. Ik rolde lachend mijn ogen "je gaat toch niet in skinny jeans slapen." zei ik. Ze mompelde iets en trok toen langzaam haar shirt over haar hoofd, ik betrapte mezelf op staren maar zolang ze er niks van zei maakte het me eigenlijk niet uit. Ik pakte haar shirt aan en legde het op het nachtkastje. "Luke kan je uhm.." Ik keek haar vragend aan. "kan je m'n bh los maken?" vroeg ze en begon te blozen. Ik knikte en ze draaide zich zo om dat ze met haar rug naar me toe zat, na een paar seconden had ik het ding eindelijk los en legde het bij haar shirt. Ze trok mijn shirt over haar hoofd heen en deed toen snel haar broek uit. Mijn shirt kwam tot net boven haar knieën, "staat je goed." zei ik. Ze lachte even "thanks" zei ze. Ik liep naar mijn kant van het bed, ik lette even niet op en hoorde toen een bonk. Ik keek Jara verward aan, "wat was dat?" vroeg ik. "Ik stootte mijn hoofd" grinnikte ze en wreef over de achterkant van haar hoofd heen. "Sukkel." zei ik met een lach en deed het licht uit, ik ging naast haar liggen en naam haar in m'n armen, ik wreef over haar hoofd heen. "de muur is echt hard." klaagde ze. "weet je wat ook hard is?" zei ik. Het bleef stil, ik wist dat ze nu knalrood was. "Grapje Jara." lachte ik, ik voelde haar lichaam ontspannen en moest lachen. Ik hoorde na 5 minuten haar regelmatige ademhaling en wist dat ze sliep. Ik deed mijn ogen dicht en sliep nog geen minuut later.

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu