~~POV Luke~~
Ik deed mijn haren en keek in de spiegel, prima. Ik had een wit shirt aan met zwarte jeans. Jara was beneden op me aan het wachten. We zouden naar het management gaan vandaag. Ze krijgen ons echt niet uit elkaar, dat imago kan de pot op. Ik liep naar beneden en zei de jongens gedag. We reden de parkeerplaats af op naar het grote kantoorgebouw. Jara zat aan d'r onderkant van haar shirt te pulken, dat doet ze altijd als ze zenuwachtig is dat heb ik nu wel door. "Chill babe." zei ik met een grijns. "Ik kan niet chill zijn." zuchtte ze en zakte onderuit. Ik stopte de auto en stapte uit. Ik opende Jara haar deur en we keken samen naar het mega gebouw voor ons. Ik pakte haar hand stevig vast en samen liepen we naar binnen.~~POV Jara~~
We schudde allebei de hand van het hoofd van het management Richard. We gingen allebei op een stoel zit tegenover Richard die achter zijn bureau zat. "Okay Richard, je weet vast wel waarover dit gaat." zegt Luke. Ik kijk van Luke naar Richard en terug. Richard knikt, "Luke geloof me nou, een vriendin hebben op dit moment is niet goed voor je imago." zei hij. "Imago me reet." zei Luke. Ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten. "Luister Luke, ik heb een voorstel." zei Richard en richtte zijn blik op mij. "over een paar maanden gaan de jongens op Tour en jij gaat mee." zei hij tegen mij. Hij keek terug naar Luke. "Maar zodra ze je teveel afleid van je werk is het over." zei hij. Luke knikte net als ik en Richard stak zijn hand uit. We schudde allebei zijn hand en liepen het gebouw uit. Luke trok me in een knuffel, "het is gelukt." zei hij. Ik knikte blij en samen reden we terug naar huis.*'s avonds*
Het was bijna 23:00 en ik verwachtte Luke elk moment thuis. Hij was naar een club toe maar ik wou niet mee. Ik kreeg opeens allemaal twitter meldingen en keek op mijn telefoon. Er waren foto's van Luke die aan het zoenen was met een meisje. Ik werd boos toen ik beneden de deur open hoorde gaan. Ik bleef stil in mijn kamer zitten.
~~POV Luke~~
Ik had al een paar glazen alcohol op en was er niet meer helemaal bij. Er kwam een meisje naar me toe en duwde opeens haar lippen op de mijne. Ik dacht er geen seconde over na en duwde haar weg. Opeens was ik weer helemaal nuchter. "Rot op!" riep ik tegen haar en liep naar de auto toe. Gelukkig waren de andere jongens met 2 andere auto's dus kon ik naar huis. Toen ik binnenkwam liep ik rechtstreeks naar boven toe.~~POV Jara~~
De deur van mijn kamer ging open. "Me kamer uit..." zei ik. "Jaar.." Luke kwam naar me toe. Ik stond op met tranen van woede in mijn ogen "Wat?!" schreeuwde ik. "Jara ik heb dat meisje niet gezoend! Ze zoende mij en ik duwde haar gelijk weg!" riep Luke, ik duwde de telefoon in zijn hand. "Je lijkt het anders best naar je zin te hebben!" zei ik. Luke gooide mijn telefoon op het bed, "Luister naar me! I-" Verder kwam hij niet want mijn hand was op weg naar zijn wang om hem een bitchslap te geven. Voor mijn hand zijn wang bereikte greep hij mijn pols en duwde me naar achter met mijn rug tegen de muur aan. "Wanna try that again Sweetheart?" zei hij, ik kon de emotie in zijn stem niet plaatsen. Opeens was zijn stem zo diep... Ik slikte even, hij stond wel heel dicht bij nu. Voor ik het wist duwde hij zijn lippen op de mijne en mijn woede verdween als sneeuw voor de zon. Zijn handen gleden naar mijn heupen en mijn armen lagen in zijn nek. "Ik hou van jou, alleen van jou." zei Luke. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en knikte. Ik trok terug en keek op. "Sorry dat ik zo stom deed.." zei ik zacht. " 't is okay babe, ik snap je verwarring." zei Luke en knuffelde me helemaal plat.GISTER HEB IK 5SOS LIVE GEZIEN EN VANAVOND GA IK WEER WOHOO!
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...