~~POV Jara~~
Evie hielp me uit de auto, de blinddoek was nog steeds om dus ik had geen idee waar we waren. Ik hoorde in de achtergrond het geluid van water, "waar zijn we?" vroeg ik aan Evie. Ze draaide me om en knoopte de blinddoek los, ik knipperde een paar keer en zag toen dat we op het strand waren. Ik keek voor me en zag Michael en Calum links staan van het pad en Ashton en Evie rechts, op het einde van het pad stond Luke, hij had een zwarte broek aan en een wit overhemd. Het pas werd verlicht door fairy lichts aan beide kanten. Ik liep langzaam richting Luke, ik glimlachte even naar de jongens en Evie en liep verder. Luke pakte mijn handen en lachte naar me "hey" zei hij, "hey" zei ik terug en lachte.Luke keek even naar beneden en daarna gelijk weer terug naar mij "je vraagt je waarschijnlijk af waarom je hier bent". Ik knikte "Evie wou niks vertellen." zei ik en lachte even naar Evie. Luke deed hetzelfde "ik ben blij dat ze niks heeft verteld." zei hij en keek terug naar mij.
"Jara, vanaf het moment dat Ashton je aan ons voorstelde was ik verliefd op je, Ik kon niet stoppen met aan je denken, ik haatte het om je verdrietig te zien en deed er ook alles aan om dat te ver komen." hij stopte even en glimlachte kort naar me, ik voelde een brok in mijn keel, dit is zo lief. "Lieve Jara, ik zal er altijd voor je zien en jij hopelijk ook voor mij, ik hou van je-" hij ging op één knie zitten en haalde een doosje uit zijn zak "Lieve Jara, wil je met me trouwen?" hij deed het doosje open, er zat een prachtige ring in.
Ik kon even niks zeggen, mijn ogen vulde zich met tranen van geluk. "Ja natuurlijk Luke" riep ik blij en sloeg mijn armen rond zijn hals nadat hij de ring om mijn vinger had gedaan. Luke drukte zijn lippen op de mijne en naast ons hoorden we onze vrienden juichen. Ik liep naar Evie en gaf haar een knuffel "jij word bruidsmeisje." zei ik met een glimlach. Ik deed een stap achteruit en Luke sloeg zijn arm rond mijn middel "nu ben je mijn verloofde." fluisterde hij in mijn oor. Ik voelde mijn wangen warm worden en moest lachen. "We laten jullie voor de rest alleen, jullie slapen in één van de huisjes op het strand vanavond dus we zien jullie morgen weer." zei Ashton die naast Evie kwam staan. Luke pakte mijn hand vast en liep richting de zee, ik was gewoon verloofd met de man van mijn dromen.
Ik liep het huisje in, het was simpel maar gezellig. Gewoon een bed met een kastje en een kleine tv, genoeg voor één nacht. Ik draaide me om en liep gelijk tegen Luke op "wow sorry" zei ik snel en moest lachen. Luke trok mij dichter tegen zich aan "no worries" zei hij en drukte een kus op mijn lippen, hij duwde me naar achter waardoor ik op het bed viel, Luke hing nu boven mij. Ik voelde mijn hart tekeer gaan, toen Luke opnieuw zijn lippen op de mijne drukte ontspande ik, dit werd de beste avond ooit.
Nog 2 hoofdstukken en dan is het verhaal voorbij ahh🙈 Ik ga het wel missen om dit verhaal te schrijven maar aangezien de inspiratie steeds minder word is het wel goed om het af te sluiten :) x
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...