Jara d'r outfit ^^
~~POV Jara~~
Vandaag was de dag, ik moest naar de rechtbank; eerlijk gezegd ik heb amper geslapen. Ik loop nu al zo'n 5 minuten rondjes in de keuken totdat iemand mij stopt, ik kijk op en zie Ashton glimlachen "chill sis". Ik zuchtte "ik ben bang dat ik het verpest, wat als het niet goed gaat, wat als hij gewoon vrij komt." Ashton legde zijn arm rond mijn schouders "het komt goed, ik beloof het je, ze kunnen hem nooit vrijlaten nadat hij een pistool op je had gericht." verzekerde hij me. Ik zuchtte even en knikten voor we naar de auto liepen.Toen we bij de rechtbank kwamen stonden er natuurlijk zoals verwacht al allemaal paparazzi buiten, Ashton hield mijn hand vast terwijl we naar binnen liepen, ik negeerde de flitsen en de vragen van de paparazzi en liep naar binnen, eenmaal binnen deed ik mijn capuchon en zonnebril af net aks Ashton. We liepen naar de balie toe en vertelden de vrouw mijn naam. (geen idee hoe het in de rechtbank gaat ik zeg maar wat lol). Ashton mocht wel in de zaal zitten maar verder niet mee helpen, alleen de advocaat mocht samen met mij praten, Over de advocaat gesproken die gaan we nu ontmoeten.
• 1 1/2 uur later•
De rechtszaak was eindelijk afgelopen, opgelucht haalde ik adem toen Ashton me een knuffel gaf "goed gedaan kleintje." zei hij in mijn oor. De rechter had besloten dat mijn vader de gevangenis is zou gaan, ze zouden nog besluiten hoe lang maar minimaal 3 jaar, wegens stalking, mishandeling en nog wat dingen. Ik liep naast Ashton terug naar buiten richting de auto, hij stelde voor om iets te gaan eten voor we terug gingen naar de rest. Dus dat deden we, we gingen buiten op een terras zitten, Ashton had besloten dat we pizza gingen eten om te vieren dat we van mijn 'vader' af waren. Best vreemd dat Ashton en ik onze echte vader niet kennen maar Lauren en Harry wel. We hebben wel echt de liefste moeder daar niet van, ik ben gewoon benieuwd. De serveerster bracht een pizza margarita voor mij en een pizza hawaii voor Ashton. We begonnen gewoon wat te praten en te eten, deze dag was best wel goed gegaan. Hopelijk word de rest van m'n leven met de jongens ook zo leuk.
Heyaaa echt ik moet leren vaker te updaten maar het schrijven duurt gwn zo lang als je geen inspiratie heb😂 maar ja IK BEN VANDAAG JARIG❤🎉 eindelijk 15 dus ja ik dacht laat ik updaten hahah enjoy.
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
Fiksi PenggemarJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...