Wat vinden jullie van de nieuwe cover? :)
~~POV Jara~~
Ik gaapte even en deed toen mijn ogen open, ik keek naast me en zag dat Luke naar me keek. "bevalt het staren." plaagde ik. Hij knikte "zeker." hij stond op uit het bed en liep richting de badkamer. Ik wou achter hem aan lopen toen ineens de kamerdeur van Ashton en Evie open ging, ik werd naar binnen getrokken en de deur ging weer dicht. Ik draaide me om en keek Evie aan, "wtf was dat?!" lachte ik. Ze haalde haar schouders op en lachte ook even. "Waar is Ash?" vroeg ik. "Naar de winkel, ontbijt halen." zei ze en liep naar het grote bed waar we samen op gingen zitten. "Dus..." begon ze. Ik keek haar grijnzend aan "wat is er gister gebeurd?" vroeg ik. Ze glimlachte even en had een lichte blos op haar wangen. "Ashton is mijn vriendje." zei ze blij. Een kleine gil verliet mijn mond en ik trol haar in een knuffel, "Dat is geweldig!" riep ik blij voor haar. Ze knikte even en stond toen op. "Ik ga me even aankleden." zei ze. Ik knikte en verliet haar kamer, ik besloot me
ook maar aan te kleden en liep naar mijn kamer die eigenlijk ook van Luke was dus onze kamer.*1 dag later*
iedereen behalve Ashton en Evie waren weg, Ashton had gister alleen ontbijt gehaald en verder geen andere boodschappen dus zijn hun dat nu doen. Ik was met Ashton in de tuin, we lagen op zo'n bedje waar je op ligt als je gaat zonnen (duh) terwijl Evie haar bikini ging aan doen. Opeens voelde ik een beetje water en keek snel op. Ik zag Ashton met een grote grijns en een water pistool staan. Ik stond op en rende naar hem toe, ik probeerde het water pistool te pakken wat natuurlijk niet lukte omdat hij viel sterker is. "ik zal het niet meer doen als je zegt dat ik de beste broer ooit ben." zei hij lachend. Ik Rolde mijn ogen "je bent de beste broer ooit." zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. Hij knikte even "weet ik.". Lachend liep ik naar de keuken,na een paar minuten liep Ashton langs me "ik ga de jongens even ophalen, ze worden achtervolgd door paparazzi." zei hij en pakte de autosleutels van de auto buiten. Ik knikte even en zei gedag, op dat moment kwam Evie beneden. Ze keek me niet aan en liep naar buiten "chaggi." mompelde ik tegen mezelf en nam een hap van mijn broodje. Na 5 minuten kwam ze terug naar binnen en keek me boos aan "okay hoe kun je dit doen?!" vroeg ze. "w-wat?" vroeg ik verward. "Ik zag het wel, je gaf Ashton net een kus." zei ze. Net toen ik iets wou zeggen begin ze te schreeuwen "JARA HOE DURF JE?!" riep ze gefrustreerd. "Hij is mijn vriendje en je pakt hem nu al Af!" zei ze boos. Wist ze dan echt niet dat Ash m'n broer was?...
"Evie luister even naar me A-" ze kapte me af door me tegen de muur te duwen waardoor mijn rug een klap kreeg. Ik hoestte even en keek haar aan, ik zag even medelijden in haar ogen maar vooral frustratie. "Evie ik k-" ze raakte met haar vlakke hand mijn wang, auw die deed pijn. Ik kreeg tranen in mijn ogen en greep naar mijn wang. Oo dat moment ging de deur open en kwamen de jongens binnen die ons geschrokken aankeken, op het moment dat Evie volgends mij echt op me wou springen greep Luke haar vast en duwde haar naar achter, Ashton kwam voor me staan en keek Evie vragend aan "wat is hier aan de hand?!" vroeg hij met een luide stem. "Ashton hoe kon je?!" vroeg Evie met tranen in haar ogen. Ashton keek vragend naar mij. Ik keek naar Evie "Evie al-" weer onderbrak ze me. "Hou je mond!" zei ze. "EVIE ALS JE NOU GODVERDOMME 2 SECONDEN LUISTERT KAN IK JE VERTELLEN WAAROM IK ASHTON VANOCHTEND EEN KUS OP ZIJN WANG GAF!" riep ik hard. Ze keek me stilletjes aan. "Ashton is mijn broer!" zei ik lichtelijk geïrriteerd. Haar ogen werden groot en ze keek van Ashton naar mij en terug. "e-echt?" vroeg ze. Ik knikte, Ashton pakte haar hand. "Is het je nooit opgevallen dat we dezelfde achternaam hebben?" vroeg hij. Ze dacht even na "ik wist jouw achternaam nooit echt." zei ze tegen mij. Ik zuchtte even en keek haar aan, Haar ogen werden opeens groot "OMG JARA HET SPIJT ME ZO ERG DAT IK ZO TEGEN JE SCHREEUWDE." riep ze. "En dat ik je sloeg.." "JE WAT?!" Opeens kwam Luke voor me staan. "Luke rustig, ze heeft er spijt van en was gewoon boos." zei ik snel voor hij haar straks een stoot gaf. Luke zuchtte even en pakte mijn hand vast, "gelukkig is het opgelost." zei hij. Ik knikte.
"zullen we naar het strand?" stelde Michael voor en stond op. "Jaa!" riep Luke. Iedereen stond op en pakte zijn/haar spullen.
We kwamen aan op het strand en gingen meteen zwemmen, we hadden echt heel veel lol met z'n alle, dit is toch ook een droom die uitkomt.
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...