38

365 17 41
                                    

~~POV Jara~~
Iedereen keek naar Michael "Er zit een spin!" riep hij. Je hoorde iedereen hun adem uitblazen omdat we allemaal dachten dat hij zojuist een lijk had gevonden ofzo. "Michael hoeveel procent van jou brein werkt precies?" vroeg Luke serieus. Ik hield mijn lach in en keek naar Michael. "op dit moment...ongeveer 30%" zei hij. "maar dat komt omdat het al best laat is." verklaarde hij met een glimlach. "Michael, ik ga eerlijk zijn." zei ik. "dit zijn de reden waarom ik echt van je hou" grinnikte ik. "Hey!" zei Luke. "oh don't be jealous." zei Michael tegen Luke. Ik moest lachen "Michael is m'n buddy." zei ik en gaf hem een high five. "Fuckbuddy." grijnsde Calum. "CALUM NEE!" riep ik. "GUYS DIE SPIN ZIT ER NOG STEEDS!" Riep Michael. Luke rende de trap op en ging met z'n rug naar de spin staan, opeens begon hij te twerken en ik keek hem raar aan. "wtf..." zei ik zacht. "Misschien is hij zo erg geschrokken dat hij is weggerend!" riep Luke. Michael draaide zich om naar ons, we stonden nog steeds op de trap. "En dan vragen hoeveel procent van MIJN brein werkt." zei hij rollend met zijn ogen. (A/N: Iedereen denkt nu wtf maar dit was een opdracht die ik moest doen van iemand kuch ThatCrazy5SOSGirl  kuch, thanks Maddy ly😂) "Luke rot op ik kill die spin wel." zei Ashton die naar de spin toe liep en er snel op stond. Michael rende blij naar zijn kamer gevolgd door Calum. Evie en Ashton zeiden ons gedag voordat ze naar hun kamer liepen. Ik liep onze kamer binnen en deed snel mijn pyjama aan voor Luke nog uit de badkamer kwam. Luke deed alleen een joggingbroek aan als pyjama zoals altijd terwijl ik naar de badkamer liep om mijn tanden te poetsen.

Ik draaide voor m'n gevoel al een uur rondjes in dit bed, ik kon niet slapen. Ik keek naast me en zag dat Luke vredig lag te slapen. Ik pakte mijn telefoon van het nachtkastje en scrolde door Instagram, ik besloot mijn account open te maken om te kijken wat er allemaal gebeurde. Ik had dit wel een beetje verwacht, binnen No-time had ik allemaal nieuwe volgers. Ik ben bang dat mijn telefoon dit niet gaat overleven. Ik deed mijn telefoon uit en legde hem terug op het nachtkastje. Ik besloot naar beneden te gaan, ik liep de keuken in en pakte een grote mok. Ik keek op de klok, het was 4:00. Ik gooide wat warme melk in de mok en ging op de bank zitten met een dekentje. Ik nam steeds een paar slokken van de melk tot ik moe werd. Voor ik het door had viel ik in slaap..

AYYE DIT BOEK HEEFT 2K!!!🎉tyyyy

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu