~~POV Jara~~
"Wat is er aan de hand?" vroeg Luke die de trap af kwam. "Mijn vader komt me halen!" Zei ik bang. "Hoe weet je dat?!" Vroeg Ashton gehaast. "In mijn droom zag ik hem, H- Hij vroeg de weg aan iemand en liep richting ons huis, HIJ GAAT ME VINDEN!" riep ik hard. Op dat moment ging de deurbel, Ik barstte in tranen uit en Luke ging voor me staan. Calum liep richting de deur, "Niet open doen..." Piepte ik zacht. "Shh.." Ashton pakte mijn hand. Calum draaide langzaam de deur open en daar stond hij. De man die zogenaamd mijn vader was, De man die me heeft geslagen, geschopt, Mishandeld!Mijn angst was nu vervangen door boosheid. Hij duwde Calum aan de kant en liep richting mij. Luke en Ashton bewogen niet, Luke stond nog steeds voor me en Ashton naast me. Michael was naar Calum gelopen om te kijken of hij okay was. Ik slikte even en keek mijn adoptie vader aan. "Wat doe je hier?" vroeg ik. "Een betere vraag is wat jij hier doet kreng." zei hij. Ik trok mijn hand uit die van Ashton en ging recht voor mijn adoptie vader staan. "Ontsnappen van jou, je geweld, je drank, Alles!" zei ik. "Domme fout." zei hij. "Trouwens, ik heb mijn echte familie gevonden dus dat betekent dat je me vader niet meer bent." zei ik. "Je hebt geen recht om me mee te nemen." zei ik boos en keek hem aan zonder een spier in me lichaam te bewegen. Het was stil om ons heen. Zelfs nu rook zijn adem nog steeds naar drank. Onverwachts pakte hij allebei mijn armen en gooide me op de grond. Pijn hoofd knalde tegen de grond aan. Ik greep er naar, dat word een bult. Mijn rechterhand greep naar m'n hoofd en met de andere duwde ik mezelf terug omhoog. Ashton liep naar mijn adoptie vader toe en sloeg hem vol op zijn kaak. Hij viel naar achter, Hij herstelde zichzelf al snel en rende toen richting de deur. "Jara, Jij en je vriendje's zijn nog niet van me af." zei hij en rende de deur uit. Ik haalde diep adem, door die klap was ik een beetje duizelig. Luke ondersteunde me terwijl ik opstond. "Gaat het?" vroeg hij. Ik knikte en keek naar Ashton. "Hij heeft jou toch niks gedaan?" vroeg ik. Ashton schudde zijn hoofd.
Ik keek de jongens aan "Wat gaan we nu doen?" vroeg ik. "Over een paar maanden gaan we op Tour, dan kan hij ons niet altijd achtervolgen." Zei Luke. "Wat dachten jullie van een vakantie nadat het album over 2 dagen is uitgekomen?" Vroeg Ashton. De jongens keken elkaar aan, "Dat is best een goed idee." zeiden Calum en Michael tegelijk. Ze keken elkaar aan en gaven een high five. "Malum!" riep Michael. "Wat?!" zei Calum. "Nee, Niks." zei Michael en keek naar ons. Ik moest lachen en knikte, "Een vakantie klinkt leuk." zei ik. "Okay dat is dan geregeld, We kijken morgen wel verder." Zei Ashton en gaapte. "Ik ga slapen." zei hij en liep de trap op.
Ik lag in bed, Luke kwam naast me liggen want ik wou liever niet alleen liggen. "Hoe gaat het met je hoofd?" vroeg hij. "Volgends mij zit er een bult." zei ik zachtjes lachend. "Ahw." zei hij lachend en trok mij dichter naar naar zich toe. Hij wreef over mijn hoofd waar ik alleen maar slaperiger van werd, mijn ogen gingen langzaam dicht. "Goodnight Babe." hoorde ik Luke nog zeggen en viel toen weg.
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...