46

344 10 3
                                    

~~POV Luke~~
We waren nog niet een week in ons nieuwe huis of ik stond mijn spullen alweer te pakken voor de tour. Begrijp me niet verkeerd, op Tour gaan is één van de beste dingen dat je kan doen als band! Je ontmoet fans, je ziet plekken waar je nog nooit bent geweest en dat soort dingen maar...Langer dan een half jaar on the road zijn is soms ook minder leuk. Soms ga je je aan elkaar irriteren omdat je constant bij elkaar in de bus zit enzo. Ik bedoel, Je zit samen in de bus, dan ga je samen naar interview en dan ga je samen een show spelen. Dus ja, je zit de hele dag met elkaar maar tot nu toe is alles goed gegaan, de jongens en ik zijn goede vrienden.

Ik liep in mijn zwembroek naar beneden, Jara en ik hadden besloten dat we wel even konden relaxen dus gingen we beneden even zwemmen. Ik kwam beneden aan en zag dat ze al in het zwembad lag, ik glimlachte en maakte een bommetje waardoor ze op schrok. Ik grinnikte en haalde een hand door mijn nu doorweekte haren. "heb je een beetje zin in de tour?" vroeg ik. Ze knikte "het lijkt me wel leuk." zei ze en leunde met haar armen op de rand van het zwembad. Ik knikte en kwam naast haar 'zwemmen'.

"ik ben echt blij met hoe het huis is geworden." zei Jara toen ineens. "ik ook." zei ik en glimlachte. "het word wel rustig zonder de jongens around." zei ze. "ja, maar soms is een beetje privacy niet erg." zei ik en wiebelde met mijn wenkbrauwen. Ze keek me aan en moest lachen "en wat precies wil je dat ik hierop antwoord?" zei ze. "tja een kus klinkt niet verkeerd." zei ik schouderophalend. Ze zwom snel weg "daar moet je iets voor doen Hemmings." zei ze en dook onderwater zodat ze sneller kon zwemmen. Ik schudde mijn hoofd en zwom achter haar aan, ik pakte onderwater haar enkel vast en trok d'r naar me toe. "got you." zei ik en drukte mijn lippen op die van haar met een glimlach. Elke keer weer die vlinders in mijn buik als ik haar zoen, het is geweldig.

Okay dit boek word alleen maar slechter voor mijn gevoel :/ misschien worden de Tour hoofdstukken leuker maar ik heb nog steeds weinig inspiratie maar in ieder geval IK HEB NIEUWSSSSS!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinds nu staat er een Michael fanfic online op mijn account :) hij heet Roommates en ik denk dat het best een leuk boek word, dus neem als je wil een kijkje❤️ en ja hij staat nu online omdat Michael jarig is dus Happy Birthday Michael🎉💞

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu