25

448 17 2
                                    

~~POV Michael~~
"Calum!" Fluisterde ik hard genoeg zodat hij het kon horen. Hij lag nog te slapen en ik was z'n kamer in gegaan Haha. "CALUM!" fluisterde ik. Hij keek op "Michael eten staat beneden niet in mijn kamer." zei hij geïrriteerd en draaide zich om in zijn bed. "Cal ik kom hier niet voor eten!" zei ik. "Nou ja, eigenlijk heb ik wel honger maar daarom maakte ik je niet wakker."
Hij draaide zijn gezicht naar mij toe "wat dan?" vroeg hij. "Ik wil een Prank uithalen." zei ik grijnzend. "Ik doe mee" Zei Calum en zat meteen rechtop in zijn bed. "Okay ga Ashton wakker maken en kom naar beneden." zei ik

Calum kwam met een slaperige Ashton de trap af. "Fijn dat je er ook bent Ash." zei ik. "I'm forced to be here." zei hij en keek met een verveelde blik naar Calum. Ik knipte met mijn vingers om hun aandacht te krijgen. "Okay, we gaan Luke en Jara op zo'n opblaas bed in het water leggen, Als ze wakker worden vallen ze of gelijk in het water if ze zijn confused." zei ik grinnikend. "Hoe wil je dat doen zonder ze wakker te maken?" vroeg Calum. "Nou aangezien Jara een Irwin is, zal ze vast net als Ash wel een vaste slaper zijn." zei ik. Ash keek me voor een seconde aan en haalde toen zijn schouders op. "Okay jongens dit is het plan, Ashton jij tilt Jara voorzichtig uit het bed, Calum en ik nemen Luke." De jongens knikte allebei en we slopen de trap op. We opende langzaam de kamerdeur van Jara waar Luke natuurlijk ook lag.

Ik keek hoe Ashton Jara voorzichtig in Bride-Style de kamer uit droeg. Calum pakte Luke z'n enkels vast. "Nou waar wacht je op Clifford?!" fluisterde Calum. "Sorry!" ik pakte Luke's polsen en we droegen hem voorzichtig uit bed. Ik pakte hem onder zijn oksels zodat hij misschien minder snel Wakker zou worden. We liepen voorzichtig de trap af naar buiten. Ashton had Jara al voorzichtig op een groot luchtbedje gelegd en schoof een andere naar ons toe. Calum en ik lieten Luke langzaam zakken, Ongelofelijk dat het gewoon lukt. Nu was het alleen nog maar wachten tot ze wakker werden.

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu