43

385 15 0
                                    

~~POV Luke~~
Ik zat zenuwachtig op mijn kamer te wachten totdat Jara klaar was met douchen. Ik ging haar mijn plan eindelijk vertellen! Nu maar hopen dat ze het ook leuk vond. Ik hoorde de douche uit gaan en na 10 minuten zat ze naast me op het bed. Ze had zwarte skinny jeans aan en een Greenday shirt. Ik keek haar even aan en glimlachte "dus de verrassing." begon ik en grijnsde. "zeg het gewoon!" zei ze met een glimlach. "okay dus het is eigenlijk meer een vraag." zei ik en slikte even, ze keek me vragend aan, net als een puppy die zat te wachten op een snoepje. "Jara, wil je met mij samen gaan wonen?" vroeg ik en keek haar lang aan. Haar mond zakte een beetje open en haar ogen werden groot. "e-echt?" vroeg ze zacht. Ik knikte met een grote glimlach op mijn gezicht "is dat een ja?" vroeg ik hoopvol. Ze knikte blij en sloeg haar armen om mijn nek heen, ik deed hetzelfde. "Daarom was ik met die vrouw aan het praten, ze is de makelaar." zei ik en trok terug uit de knuffel. "omg ik voel me zo dom." zei ze en moest lachen. "En nog een betere verrassing." zei ik. "Het appartement is al gekocht en we kunnen beginnen met onze spullen te verhuizen." Ik stond op en pakte haar hand. "wacht weten de jongens dit wel al?!" vroeg ze toen. Ik knikte "ze weten dit al 3 dagen." grinnikte ik. Haar mond maakte een 'o' vorm en toen grinnikte ze ook.

* 1 uur later *

Ik en Jara stonden voor de deur van het appartement, ik keek haar even aan en ze glimlachte naar me. "ready?" vroeg ik. Ze knikte en ik deed de deur open, ik liet Jara voorgaan en liep langzaam achter haar aan. Ze bleef een poosje stil en ik ging voor haar staan "Wat vind je?" Voor ik het wist drukte ze een kus op mijn lippen, "het is geweldig." zei ze.

~~POV Jara~~
Het huis was geweldig! De muren waren wit en in de woonkamer stond een grote zwarte bank. De keuken was aan de rechter kant van de kamer, en er was een trap naar boven. Ik volgde Luke de trap op en hij liep de slaapkamer in. Mijn mond viel voor de zoveelste keer vandaag open, Ik hoorde Luke lachen. De kamer had een groot tweepersoonsbed meteen links als je binnenkwam en tegenover ons was een deur naar een balkon. Er hingen allemaal lampjes lang de reling van het balkon, rechts van de kamer zat een deur, ik wist niet waar daar achter zat. "Dat is de badkamer." zei Luke die me zag kijken naar de deur. Hij liep naar de deur gevolgd door mij, hij deed de deur langzaam open. Mijn ogen werden groot, deze badkamer is bijna groter dan mijn huis van vroeger. Er was rechts een een wastafel en een grote spiegel. Dan recht voor ons een glazen wand met daarachter een stortdouche. "Luke dit is zo mooi!" zei ik en voor ik het wist had ik hem in een knuffel getrokken. "Er is nog 1 ding wat je echt moet zien." zei Luke zacht en gaf een kus op mijn haar. Hij hield mijn hand vast en leidde me naar de 'Kelder'. Ik vind het niet echt een kelder want dan zie ik gelijk een opslagplaats voor allemaal troep voor me. Luke liep voor me uitje trap af en opende beneden de deur. Hij liet mij eerste naar binnen voor hij achter me aan liep. "Luke is dat-" "yup dat is nou een zwembad." zei Luke. Voor ons lag een groot zwembad dat werd verlicht door de lampje's in het water. "het zwembad leidt naar buiten." zei Luke. "Luke dit is het mooiste huis ooit" zei ik. Luke grijnsde en duwde zijn lippen op de mijne.

~~POV Luke~~
Zonder dat ze het doorhad liep ik voorzichtig naar voren terwijl ik haar een kus gaf. Ik gaf haar een klein duwtje gevolgd door een gil. Ik lachte hardop toen ze in het zwembad lag. "Is het water lekker?" vroeg ik. Ze Rolde met haar ogen en stak haar hand uit "help me." zei ze met een zielig stemmetje. Ik pakte haar hand en wou haar omhoog trekken, inplaats daarvan verloor ik mijn evenwicht toen ze aan mijn hand trok en viel ik ook in het water. Ik kwam boven en zag Jara grijnzen "en bedankt he." zei ik. Ze sloeg haar handen om mijn nek "geen probleem."

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu