47

322 11 6
                                    

~~POV Jara~~
Vandaag ging de Tour beginnen, de jongens begonnen in Amerika, toen Europa en als laatste Australië. Dat doen ze omdat het leuk is m de Tour af te sluiten in de plaats waar je vandaan komt. Bovendien kan je dan ook meteen weer maar je familie toe als de Tour is afgelopen. De Tour gaat in totaal 6 tot 7 maanden duren en ik ben blij dat ik mee kan want anders zou ik Luke en die andere gekken zo lang moeten missen.

*Op Het Vliegveld*

We zaten in de vliegtuig op weg naar Amerika, zodra we waren aangekomen waren zouden de jongens 1 dag vrij hebben en de 2e dag gelijk de eerste show. De eerste dag zullen ze niet veel vrij hebben want ze moeten uitpakken en waarschijnlijk interviews doen, ik heb er wel respect voor.

~~POV Luke~~
Jara lag op mijn schouder te slapen, ik glimlachte en keek uit het kleine vliegtuig raampje. Wat Jara nog niet wist was dat mijn moeder Liz bij de tourbus is Amerika zou zijn om haar te ontmoeten. Ik grinnikte bij de gedachten van baar gezicht als ik vertel dat ze mijn moeder gaat zien. Uiteindelijk besloot ik ook mijn ogen te sluiten en nog wat slaap te krijgen.

We waren geland en zagen er tbh allemaal moe uit. Ik pakte Jara haar hand toen we langs de rij fans buiten het vliegveld liepen, we maakte een paar foto's en deelde wat handtekeningen uit tot we gedag zeiden en in het taxi busje stapten. Toen we eindelijk onderweg waren naar de Tour bus besloot ik het Jara te vertellen. "Hey Jara dit weet je nog niet maar uh..." Ze keek me met een vragende blik aan. "Tja mijn moeder is bij de Tour bus om je te ontmoeten." grinnikte ik. Haar mond zakte een beetje open "wat?!" zei ze. "Luke ik zie d'r niet uit!" zei ze en wees naar haar oversized trui en gezicht.

~~POV Jara~~
"Luke je maakt een grapje toch?!" zei ik een beetje gestrest. Hij schudde zijn hoofd "nope." lachte hij. Ik pakte mijn rugzak van de grond en pakte eten klein etuitje uit met make up. Ik pakte een spiegeltje en deed wat make up op mijn gezicht zodat ik er nog een beetje vertoonbaar uit zou zien. Ik deed de etui terug en pakte een zwart shirtje dat ik in mijn tas had gedaan voor het geval dat ik het warm zou krijgen. Ik pakte de onderkant van mijn trui vast om hem uit te doen maar stopte toen Michael zowat in mijn oor gilde "Ga je je nou echt omkleden in de taxi?!" zei hij. "Rustig ik heb een hemdje aan." zei ik lachend en deed de trui over mijn hoofd en deed het shirt aan. De taxi stopte en Luke keek me aan "ready to meet my mom?" zei hij met een grijns. Ik zichtte even "nope"

Volgende hoofdstuk meet Jara de moeder van Luke (Liz) :))

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu