~~POV Jara~~
Ik werd wakker van een geluid dat ik eerst niet kon plaatsen, ik draaide me om in mijn bunk en deed mijn ogen open. Ik zag Luke die tegenover mij lag me aankijken, hij glimlachte lief naar me en ik deed dat terug. "goodmorning sweetheart." zei hij. "GET A ROOM!" riep Michael die boven mij lag. Ik moest lachen en zag dat Luke naar Michael grijnsde "we hebben hier geen aparte kamers." zei hij. Opeens zag ik boven mij Michael's hoofd uitsteken en naar Luke kijken "de wc is lekker knus." zei hij. Ik moest lachen en besloot om te gaan douchen. Ik liep met een stapeltje kleren en ondergoed naar de badkamer waar ik de deur op slot deed en de douche aanzette. Ik kleedde me uit en stapte onder de douche.Nadat ik had gedoucht en me had aangekleed in simpele zwart jeans en een nickelback shirt (Ik ben zo excited voor hun nieuwe album damn) stond ik mijn standaard make up te doen in de badkamer. Ik draag niet zoveel, meestal gwn eyeliner, mascara en een beetje foundation. Ik wil d'r niet uit zien als een Barbie pop of iets, en ik ga al helemaal niet eerder opstaan om mijn make up te doen, slaap is te belangrijk. Ik was klaar met alles toen iemand op de deur klopte, ik deed open en Luke stapte naar binnen, hij glimlachte even en kwam achter me staan voor de spiegel, hij sloeg zijn handen rond mijn middel en gaf een kus op mijn kruin voor hij begon met z'n tandenpoetsen.
~~POV Luke~~
Security had ons verteld dat er een aantal fans waren voor een meeting vandaag, meestal zijn het mensen die kaartjes hebben gewonnen via de radio of iets. Ashton, Michael, Calum en ik werden naar een kamer geleid in de arena waar we vanavond zouden spelen. Het was een best wel grote ruimte, we gingen voor het doek staan waar de foto's van de meet en greet zouden worden genomen. Er kwam een man in pak naar ons toe en vertelde ons precies hoe het zou gaan, even praten, foto, misschien handtekening en weer weg. Soms wou ik dat we meer tijd kregen met de fans maar ja, het is niet anders.~~POV Jara~~
Ik liep de kamer in waar de jongens hun meet & greet zouden doen, Ik liep naar Ashton toe "De rechtbank heeft gebeld, ik moet morgen om 10:00 daar zijn, ze hebben al advocaten en alles geregeld." zei ik en keek naar de andere die mee luisterden. Ze knikte allemaal, Ashton zei dat hij me wel zou brengen dus dat kont hopelijk allemaal goed, maar voor nu; Fans blij maken.
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...