27

424 21 8
                                    

~~POV Ashton~~
Ik stapte uit de douche en kleedde me aan, Ik deed mijn gympen aan en liep naar de keuken. Ik gooide een ei in de pan en keek op mijn telefoon. Ik had een berichtje van een onbekend nummer:
Heyy ik ben het Evie :)

Ik glimlachte even en zette haar in mijn telefoon. (A= Ashton - E= Evie)

A: Ohh Heyy!

E: Haha, hoe gaat ie?

A: Wel goed, en jij?

E: Ook goed, Ik vroeg me dus af of je een keer wou afspreken? :)

A: Tuurlijk! lijkt me leuk, 14:00 bij de Starbucks? :D

E: Gezellig! zie je dan :) Bye x

A: Bye bye x

"ASHTON!" Ik schrok op van Michael die naar me toe kwam rennen. "Wat is er?" vroeg ik kalm. "Ben je wel goed?!" vroeg hij. "W-what?!" zei ik verward. Hij draaide me om en ik sloeg een kleine gil, ik had niet op het ei gelet en er was een kleine vlam ontstaan in de pan. "MICHAEL DOE IETS!" riep ik. "WAAROM IK JIJ HEBT HET GEDAAN!" Riep Michael. Ik keek om me heen en zag een blusdeken hangen bij het aanrecht. Ik gooide hem over de pan heen en door de rook ging het brand alarm af, Fuck.

~~POV Jara~~
Ik schrok wakker van het brandalarm, Luke naast me schoot overeind en trok me uit bed. We liepen tegen Calum aan die in paniek leek. "WACHT ME TELEFOON!" schreeuwde hij. "CALUM JE TELEFOON BOEIT NU EVEN NIET!" Riep Luke en we rende naar beneden. Toen we daar aankwamen keken we verbaasd naar de keuken en Ashton en Michael die naar een half dood ei staarde. Ashton draaide zich naar ons toe "No worries!" grinnikte hij. Ik zuchtte, leven met jongens is zo raar.

Michael draaide zich opeens om naar ons. "Ik wil graag een minuut stilte voor het overleden eitje hier." zei hij met een pruillip. Ik moest probeerde niet te lachen maar het zag er te grappig uit. "Guys Hoelaat it het?!" vroeg Ashton opeens. Calum keek op zijn telefoon, "uhh 13:50." zei hij. "SHIT, Guys ik zie jullie later!" zei Ashton en rende de deur uit. "Okay..." zei ik lachend en begon met de keuken opruimen.

Sorry voor dit saaie opvul hoofdstukje😂 & Ik ga vanavond 5 weken naar Limburg, ik zal proberen te updaten maar de WiFi is echt kut daar, dus sorry alvast x

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu