29

410 13 7
                                    

~~POV Luke~~
Ik zat op de bank een film te kijken samen met Jara toen ik de deur open hoorde gaan. We keken allebei op en zagen Ashton en een meisje. Jara grijnsde en ik porde haar in haar zij. Ze stopte en keek snel naar met een kleine glimlach naar Ashton. Calum en Michael kwamen vanuit de tuin naar binnen en stopte met lopen toen ze Ash en het meisje zagen. Ashton glimlachte even en ging samen met het meisje aan de eettafel zitten, "Guys kom is." zei hij. We liepen allemaal naar de tafel en gingen zitten, Onze ogen gingen allemaal naar Ashton. "Okay we wouden toch na de album release op vakantie?" zei hij. Iedereen knikte en mompelde ja. "Nou dit is Evie." zei hij. "Het is een lang verhaal over hoe ik Evie heb ontmoet maar in ieder geval." zei hij. "Mijn ouders hebben een vakantiehuisje in Hawaii waar iedereen makkelijk inpast." zei Evie. "Dat is geweldig!" zei ik. Ze glimlachte en keek maar Ashton.

~~POV Jara~~
We hadden allemaal dingen besproken en Evie was heel aardig. "Evie blijf je slapen?" vroeg ik. Ze keek naar me "als dat mag." glimlachte ze. "Vast wel, ik jat Luke z'n matras wel." grinnikte ik. "Nee!" zei hij dramatische en rende naar boven. "Don't worry ik heb een tweepersoonsbed." lachte ik. Evie moest lachen. We liepen samen naar boven, Ik leende haar een pyjama en ging in kleermakerszit op het bed zitten tegenover haar. "Dussss" begon ik. "Jij en Ashton?" zei ik grijnzend. Haar wangen werden rood "W-we hebben niks!" zei ze snel. Ik hoorde iets op de gang, "2 seconden" zei ik en stond op, ik deed de deur open en Michael viel naar binnen. Hij keek me onschuldig aan en stond snel op. Ik pakte zijn arm en trok hem mee naar het bed, ik deed de kamer deur dicht. "Heeft Ashton je gestuurd om ons af te luisteren?" zuchtte ik met een kleine glimlach. "Wat?!...nee!" zei hij snel. "Michael" zei ik. "Okay okay, ja." zei hij zuchtend. "Hoe wist je dat?" lachte Evie. "Ik ken deze sukkels langer dan vandaag." grinnikte ik.

"Michael ga terug naar beneden." zei ik. "Hoezooo?! ik hou van Girls Talk." zei hij. "Michael are you kidding me." zei ik droog. Michael keek me met puppy ogen aan, "ugh Mikey niet doen!" zei ik. "Okay dan!" zei ik. Hij klapte even en ging op het bed zitten. "maar okay, zou je wat met hem willen?" vroeg ik Evie. Ze bloosde opnieuw en keek naar beneden, "Ja.." zei ze.

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu