Bedankt voor de 5k❤ (Also belangrijke A/N aan het einde)
~~POV Jara~~
Ik sta backstage te kijken naar het concert, ik had met even met het voorprogramma gepraat, Don Broco. Het zijn echt hele aardige jongens en net zo gek als Luke en de boys. Ik liep naar de deur die naar de zaal leidde en besloot naar de soundbooth midden in de zaal te gaan. (soundbooth is waar ze het geluid regelen). Ik had geluk dat iemand bij de soundbooth mij kende en ik erbij kon gaan zitten, vanaf hier kon ik het concert beter zien.Na een tijdje kregen de fans volgends mij door dat ik er zat want ik kreeg steeds meer blikken naar me toe, ik was even vergeten dat mensen mij hier daadwerkelijk kennen. "mag ik met je op de foto?" vroeg een meisje links van me. Ik knikte met een glimlach en we namen een selfie, ik gaf haar een knuffel en zag dat er ondertussen een menigte om mij heen was gevormd aangezien ik niet meer in de soundbooth stond. Doordat iedereen tegen elkaar aan duwde kreeg ik amper lucht, ik voelde een paniek aanval aankomen en ik begon zwaarder te ademen. "alsjeblieft maak wat ruimte!" riep ik boven de muziek uit maar niemand bleek het te horen. Midden in Catch Fire stopte ze met spelen, ik keek over de rijen fans heen en zag dat Luke doorhad wat er gebeurde. Ik begon zwarte vlekken re zien en begon sneller te ademen. "guys geef mij en elkaar wat ruimte!" riep ik. "Security naar de soundbooth alsjeblieft." hoorde ik Luke door zijn microfoon. Iemand duwde me in mijn rug waardoor ik bijna voorover viel, ik begon te wankelen en werd duizelig, de zwarte vlekken werden groter en het geschreeuw van de fans stierf langzaam weg...
Ik knipperde even tegen het felle licht in de kamer, ik zag dat ik in de kleedkamer van de jongens was beland. Op de bank om precies te zijn. Ik hoorde wat gerommel achter me en keek op, ik zag Lou en Liz. "oh je bent wakker! wat goed." zei Liz en kwam aan met een glas water die ze aan me gaf. Ik bedankte haar en nam een slok. "w-wat is er eigenlijk gebeurd?" vroeg ik en hoorde mijn stem nog een beetje trillen. "Je viel flauw, de security heeft je uit de menigte gehaald." zei Lou. Ik knikte en nam nog een slok water, "hoe lang duurt het concert nog?" vroeg ik. Liz keek op haar horloge "Ze spelen nu denk ik het laatste liedje." glimlachte ze. Ik gaf een waterige glimlach terug, nog steeds een beetje verward door wat er was gebeurd.
De deur van de kleedkamer ging open en ik verwachte 4 zweterige Australische jongens maar inplaats daarvan kwamen de jongens van Don Broco binnen. "Hey, uhm de boys zijn iets later." zei Rob, de zanger. "Wat? hoezo dan?" vroeg Lou. "Blijkbaar zijn d'r een paar fans backstage gekomen, vraag me niet hoe maar ze zijn dus omsingeld door fans en de bewaking doet hun best maar ja, het duurt dus even." zei Tim, de bassist. Ik knikte en dronk mijn glas water leeg "wil je nog iets?" vroeg Liz aan mij. Ik schudde mijn hoofd "Nee dankje." zei ik en voelde mijn stem nog steeds trillen, ik zuchtte. Ik weet dat je je nooit meteen 100% voelt nadat je bent flauwgevallen maar het irriteert me gewoon dat ik nog tril en niet normaal kan praten maar ja. "you okay?" vroeg Rob en knielde voor me neer. Ik knikte en gaf hem een neppe glimlach om hem gerust te stellen. Hij knikte alleen kort en liep met zijn band richting de deur om te vertrekken. Op het moment dat hun de deur open wouden doen kwamen Luke, Ashton, Michael en Calum binnen. "IK GA EERST DOUCHE!" schreeuwden Michael en Calum tegelijk. "Er zijn 2 aparte douches in deze venue." vertelde Lou aan ze en beide rende ze weg. "Ik douche wel in de bus!" zei Ashton en stak z'n hand op voor hij naar de deur liep doe naar buiten leidde. "Oh ja laat mij maar stinken!" riep Luke grinnikend en liep toen op mij af. "Gaat het? ik zag wat er gebeurde." zei hij en kwam naast me zitten op de bank. "Dankzij jou kwam de bewaking naar me toe, dankje." zei ik. "denk je nou echt dat ik niks zou doen." zei Luke grinnikend. Ik schudde mijn hoofd "je bent een held Hemmings, is dat wat je wou horen?" grinnikte ik. Luke lachte voldaan "yup."
Okay Heyy, ik zit nu dus in Limburg en ik ga morgen naar Parijs toe voor 5 dagen en ben 4 dagen in disney. Dus ik zal ong. 4-5 dagen sws niet updaten xx en drm wil ik alvast zeggen Happy New Year iedereen❤🎉
JE LEEST
Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)
FanfictionJara haar ouders kunnen dus echt niet met elkaar opschieten. Zelf zit ze altijd tussen de ruzie's in die over de stomste dingen gaan, haar vader richt zijn woede daarom ook vaak op haar af. Ze is er klaar mee. Ze besluit weg te gaan, Naar Australië...