59

233 7 4
                                    

IK BEN HEEL LANG NIET OP WATTPAD GEWEEST OOPS NIEMAND GAAT DIT MEER LEZEN HAHAHA SORRY Y'ALL, IDK IF IM BACK RN OR IF I'LL FORGET ABOUT THIS BOOK MAAR JA X

~~POV Jara~~
Vandaag was de bruiloft, ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in m'n hele leven. Evie loopt al de hele tijd rondjes door het hele huis, geen idee wat ze aan het doen is. "Stop is met stressen Evie" zei ik lichtelijk geïrriteerd. "Sorry Jaar, Ik wacht gewoon op e-" ze stopte met praten toen de deurbel ging en sprintte de trap af. Ik hoorde haar even praten met iemand voordat de deur dicht ging en ze weer bij mij in de slaapkamer stond, ze had een groot pakketje in haar hand, ik begon te glimlachen toen ik besefte wat het was. "JE JURK IS ER!" gilde Evie. Ineens stonden alle 4 de jongens bij de slaapkamerdeur "Ga weg!" riep Evie. "We willen de jurk zien" protesteerde Michael. "Het brengt ongeluk als de bruidegom de jurk ziet voor de bruiloft." zei Evie en keek naar Luke. Ashton stapte naar voren "dus wij mogen hem wel zien maar Luke niet" grinnikte hij. "Nee jullie ook niet, en nu weg wezen zodat Jara de jurk kan passen!" zei Evie en duwde de jongens weg en deed de deur op slot.

Evie kwam naast me op het bed zitten een deed de doos open, ik haalde de jurk eruit en mijn mond viel open "h-hij is zo mooi.." zei ik. Evie sloeg haar armen om me heen "hij gaat je zo goed staan!" zei ze. Ik kleedde me snel om en keek in de spiegel, Evie die achter me stond begon zachtjes te gillen "het staat je zo goed Jaar!!" ze omhelsde me. "Ik kan niet geloven dat ik met Luke ga trouwen, het is zo vreemd allemaal" zei ik. Evie lachte even en stond toen op "Okay tijd om je helemaal klaar te maken, de ceremonie is over 2 uur al!" Evie gilde blij en begon aan mijn haar te prutsen, god save me.

*2 uur later*

POV Luke
Ik keek voor een laatste keer in de spiegel en liep toen de ceremonie zaal in. Ik glimlachte even naar de ceremoniemeester en iedereen in de zaal, vrienden van mij en Jara, familie van vooral mij en de jongens aangezien Jara zeg maar geen contact meer heeft met haar familie. Ze heeft ook gevraagd of mijn vader haar weg wil geven. Ik haalde even diep adem en draaide me om richting de grote deuren die de ingang van het gebouw vormden. De deuren gingen open en Jara liep samen met mijn vader in een prachtige jurk het pad af. Ik knipperde de tranen van blijdschap snel uit mijn ogen en glimlachte naar Jara. Toen ze bij mij waren liet mijn vader haar los en gaf mij snel een glimlach. Ik pakte Jara haar hand terwijl ze naast me kwam staan "you look beautiful" fluisterde ik snel voor de ceremoniemeester begon met praten, Jara glimlachte en draaide zich ook naar de ceremoniemeester.

Nadat hij zijn hele zegje had gedaan draaide Jara en ik onze gezichten naar elkaar. "Dus neem jij Luke, Jara als je vrouw, en blijf je bij haar tot de dood jullie scheidt?" Ik slikte even "Ja" meer kreeg ik er niet uit maar het was genoeg.

Pov Jara
"Dus neem jij Jara, Luke tot je man, en blijf je bij hem tot de dood jullie scheidt?" ik glimlachte en keek in Luke zijn ogen "ja echt wel!" grinnikte ik. De ceremoniemeester klapte zijn boek dicht en deed een stap naar achter. Alles leek langzaam te gaan, Luke leunde naar voren en drukte zijn lippen op de mijne, ik sloeg mijn armen rond zijn nek en glimlachte tegelijk. Toen hij terug trok zag ik een sprankeling in zijn ogen "You're stuck with me now" zei hij met een grijns. Ik moest lachen "oh god help me" zei ik sarcastisch en we liepen samen de kerk uit op weg naar het feest dat we thuis hadden georganiseerd.

Broken Home - (L.H./5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu