Prológ

208 11 1
                                    

Na počiatku sveta bol len Chaos. Nikde nebolo nič vidieť ani počuť. Z Chaosu sa zrodili dve bytosti. Nu-wa a Jen Ti. Zamilovali sa do seba. Spolu mali päť detí. Každé z nich ovládalo iný element. Najstaršia bola bohyňa blesku Nikkol. Oheň.
Za ňou nasledoval upírsky vládca Vlad. Vzduch.
Prostredný bol elf Oromis. Zem.
Mladšia sestra Brigisen bola čarodejnica. Kov.
Najmladší z nich bol mág Ged. Voda.

Všetci tvorili jednu vetvu Nu-wy a Jen Tiho. Mali však aj iných súrodencov. Ich súrodencami boli Chou I, Č jou, Li, Long a mnohí ďalší.

Long s Nikkol mali bohov Dala - boha úrody, Lukku - boha hromu, Lilith - bohyňu slnka, Loupu - boha mesiaca, Changa - boha úrody a Stigniana - boha dažďa.

Každý z Pätice mal potomkov, ktorých si strážil a nepriznával sa ku nim. Mohli by si ublížiť navzájom a to nik nechcel. Stávalo sa, že sa súrodenci do seba zamilovali a ich deti boli podobné božským podstatám ich rodičov. Každý mal svojho patróna. Týmto zvieratám i vládol.

Podstata Nikkol bola dračia. Bola veľká mohutná dračica s fialovými alebo čiernymi šupinami. Považovala sa za najsilnejšiu dračiu bojovníčku.

Podstata Vlada bola vlčia. Veľký mohutný vlk, ktorý behal po lesoch. Keď zavyl, zaskučal vietor a prišlo ničivé tornádo.

Podstata Oromisa bola tigria. Tiger, ktorý sa stal ochrancom zeme a úrody sa vždy objavil v období sucha alebo dažďov, aby ľuďom pomohol.

Podstata Brigisen bola katana. Vládla vojnám. Jej stratégia sa vždy osvedčila. Mnohým bojovníkom radila ako bojovať a zvíťaziť.

Podstata Geda bola ryba. Ryba, ktorá signalizovala vodu. Vždy niesol vodu do krajín, kde bolo sucho.

Pätica sa však rozpadla po Vojne. Každý odišiel do inej krajiny, aby tam vládol a dával pozor na známky ďalších bojov. Vedeli, že má prísť boj kvôli ich neteri, ktorá má byť najsilnejšia bytosť vo všetkých krajoch a v každej zemi.

Rodina HarkerovcovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora