Kitą dieną kaip ir sakiau nėjau į mokyklą. Atsikėliau 10 valandą. Nusiprausiau, persirengiau, nesidažiau, vistiek namie esu. Nusileidau į apačią pasidaryt pusryčių ir kavos. Tik priėjus virtuvę išgirdau durų skambutį. Suurzgiau nes su sugipsuota koja sunku eit. Nuėjau prie durų ir jas atidariau. Nustebau už jų radus Brad.
- Tu neturėtum būt mokykloje?- pakėliau antakį.
- Pramiegojau.
- Ir ką čia dabar darai?- paklausiau.
- Akivaizdu, atėjau pas tave,- pavartė akis.
- Ko nori Simpson?- atsidusau.
- Tavęs Evans,- mirktelėjo.
- Tu gal vartojai?- riktelėjau.
- Ne, tu durna,- sušnabždėjo.
- Gerai, ko nori sakyk,- pavarčiau akis.
- Na, tai aš neturėjau ką veikt, tai galvojau galim kažką paveikt,- trūktelėjo pečiais.
- Wtf, Simpson? Mes vienas kito nekenčiam, mes norim nužudyt vienas kitą, o dabar tu siūlai žiūrėt filmą, lakuotis nagus ir kalbėt apie berniukus ir mergaites?- paskutinį pasiūlymą pasakiau kaip maža mergaitė.
- Tu nori mane nužudyti?- aiktelėjo.
- Akivaizdu,- pavarčiau akis.
- Tiesiog galim bent vieną dieną nesipykt?
- Tu gal temperatūros turi?- priliečiau kaktą. - Nuo kada pas tave tokie norai?- susiraukiau.
- O dieve, tu gali tiesiog įleist?- suriko jis.
- Nu jeigu tu taip nori,- numykiau ir pasitraukiau, kad užeitų. Jis ėjo link virtuvės, o aš uždariau duris ir lėtai tipenau. Vis dėl to sunku paeit.
- Gal padėt?- paklausė atėjęs Brad.
- Aš nežinau kas tu toks ir kur tu padėjai Brad, bet atiduok geruoju,- susiraukiau. Jis nusijuokė.
- Aš tiesiog stengiuos būt mandagus,- prunkštelėjo.
- Mhm aš pati kaip nors,- sumurmėjau ir vėl bandžiau eit. Brad pavartė akis ir pagriebė mane, bei nunešęs į virtuvę pasodino ant kėdės. - Sakiau nereikėjo,- burbtelėjau.
- Aha, o po to valandą laukti kol ateisi?- prunkštelėjo.
Aš ir vėl pavarčiau akis ( blogas įprotis ). Atsistojau ir užkaičiau vandenį.
- Gersi kažką?- paklausiau.
- Kavos.
Linktelėjau ir padariau du puodukus kavos. Po to išsitraukiau produktus reikalingus blynams. Užpylus kavą padėjau ant stalo ir pradėjau maišyt tešlą. Tarp mūsų su Brad tvyrojo tyla. Gan jauki. Padarius tešlą, greit iškepiau blynus ir įdėjus į lėkštę padėjau ant stalo.
- Tai ką veiksim?- nutraukė tylą Brad.
- Aš tai eisiu žiūrėt filmą ar serialą, gulėt lovoi ir valgyt. Tu. Nežinau,- trūktelėjau pečiais.
- Tą patį ką ir tu,- mirktelėjo. Pavarčiau akis ir išsiploviau savo lėkštę su puoduku.
Brad padarė tą patį. Aš nuėjau į savo kambarį, pasilenkiau, kad paimt nuo žemės loptopą.
- Gera subinė,- išgirdau balsą už savęs.
- Neturi kur akių dėt?- paklausiau paėmus loptopą.
- Jau radau,- mirktelėjo.
Suprunkščiau ir nuėjau į svetainę. Brad vilkosi paskui. Aš atsisėdau ant sofos, taip pat ir Brad.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
[ Best Friend's Brother ] B.S.
ФанфикJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10