Atidarius duris net pašokau iš išgąsčio. Ant lovos sedėjo...
Natalie.
- ką tu čia veiki?- sutrikus paklausiau.
- palikai,- ištiesė telefoną.
- tai pala,- nusijuokiau. - Tu išbėgai iš namų ir prieš man įeinant į kambarį tu įlipai per langą, kad atiduotum telefoną, vietoj to, kad tiesiog kaip normalus žmogus paskambintum į duris?
- va čia ir esmė,- nutilo. - Aš nesu normalus žmogus,- sukikeno.
- na žinoma,- pavarčiau akis.
- nu, bet aš išeiti tikrai dabar nesiruošiu, kad jau atėjau,- prunkštelėjo.
- kažko kito ir nesitikėjau,- vėl pavarčiau akimis.
- tai ką veikiam?- sedėdama pašokinėjo ant lovos.
- ėė nesulaužyk lovos,- susiraukiau, bet po to iškart nusijuokiau.
- gerai, gerai, ryt eini į mokyklą?- paklausė.
- dėja, bet varau,- numykiau.
- gerai, turiu planą ką veiksim po pamokų,- mirktelėjo.
- oo ir kas gi tai?- pakėliau antakį.
- mhm, imsiu ir pasakysiu. lauk rytojaus,- sukikeno.
- laukiu,- iškėliau rankas pasiduodama.
- nu gerai, tiektos šiandien tave paliksiu. tau pasisekė,- nusijuoė. - ryt žinoma susitiksim.
- jooo,- pavaidinau nusiminusią.
- ej,- nestipriai kumštelėjo man į šoną.
- juokauju, nesimušk,- nusijuokiau.
- aš dar ne taip pasimušiu,- mirktelėjo.
- tai gal tu tada eik,- nusijuokiau.
- geria, iki rytojaus,- pamojo ranka ir išėjo iš kambario.
Dabar yra 8 vakaro. Aš dar galiu kažką paveikt iki ėjimo miegot. Pats puikiausias pasirinkimas būtų dabar dušas. Taiip. Susirinkau reikiamas priemones ir įlindau į dušą.
Baigus, grįžau į kambarį. Jau buvau su pižama. Nuo spintelės pasiėmiau loptopą ir jua norėjau gultis į lovą kai į kambarį įlėkė 4 galvos. Tristan, James, Connor ir Natalie. Ji neturėtų būti namie?
- Amanda!! Mūsų klipas jau surinko 20 milijonų peržiūrų,- suriko Connor.
- rimtai?- surikau ir aš. - jėgaaa!!!- sumušiau su visais penkis. - ir tu neturėtum būti namie?- paklausiau Natalie.
- man pasakė apie peržiūras tai aš pasilikau ir laukėm kol tu išlysi, kad galėtume ir tau pasakyti,- trūktelėjo pečiais.
- kur tas Brad taip ilgai...
- kas čia per susibūrimas? Žiūrime kaip Amanda persirengia?- pakilnojo antakius iš koridoriaus atsiradęs Brad.
- pavėlavai,- mirktelėjo Jmaes.
- o dieve baikit, jūsų video surinko 20 milijonų peržiūrų!- suriko Natalie.
- rimtai?? Jėga!- apsikabino Brad su kitais.
- aš biški nejaukiai jaučiuos su pižama, lovoi kai jūs visi esat mano kambaryje,- sumurmėjau.
- man netrugdo,- trūktelėjo pečiais Brad.
- Brad!- suriko ir trenkė per pakaušį jam Natalie.
- auč,- pasitrynė pakaušį jis.
- mes einam, čiau susitiksim ryt! Amanda, prisimeni,- mirktelėjo ir griebusi Brad už rankos išsitempė.
- mes ir einam, iki Amanda, iki Tristan,- šyptelėjo Connor ir James ir išėjo.
- kas ryt bus?- paklausė Tristan atsisėdęs šalia manęs.
- nežinau, Natalie kažkur mane vesis, net nežinau kur,- trūktelėjau pečiais.
- kažkas įdomaus,- sukikeno.
- svarbiausia nieko žiauraus,- nusijuokiau.
- toks jausmas ji galėtų tau kokį aklą pasimatymą suorganizuot,- prunkštelėjo
- vat būtent, ji taip galėtų. Bet manau ji taip nedarys dabar,- susiraukiau pagalvojus apie tokią galimybę.
- tada saugokis,- nusijuokė.
- gerai, dink iš kambario,- parodžiau į duris.
- einu, einu, pikčiurna,- pasakė tyliai.
- aš girdėjau!- riktelėjau.
Jis atsiduso ir išėjo iš kambario. Pagaliau. Dabar tikrai pasiėmiau loptopą savo ir atsiguliau į lovą. Pora minučių pasedėjau, kad įsitikint, kad niekas neateitų ir nesutrugdytų mano šventos ramybės.
***
- labas rytas! Štai ir aš!- kažkas pradėjo dainuot.
Kažką sumurmėjau sau po nosim ir pakėliau galvą. Prie mano durų stovėjo Natalie. Ta durnė čia atsibeldė. Kiek iš vis valandų. Pasiekiau telefoną nuo spintelės ir pažiūrėjau: 6:23?!
- ką tu veiki taip anskti pas mane?!- surikau.
- atėjau pažadint, aš šiandien tau padėsiu susiruošt, todėl kelk savo storą šikną ir nešk ją į vonią. Kol turim kaiko, greit nuvažiuosim iki prekybos centro.
Suurzgiau ir išsiridenau iš lovos. Lėtaj ėjau link vonios, bet Nat greit priėjo ir iš nugaros pradėjo mane stūmt, kad greičiau eičiau.
Vonioj dariau viską lėtai nes buvau dar nevisai prabudus, bet beldimas į duris ir Natalie rėkavimai skatino... vertė suktis greičiau, todėl kas man belieka. Aš vargšas vaikas turėjau išlyst iš vonios ir Natalie griet pagriebė mano ranką ir pradėjo temptis pro namus, žemyn laiptais, pro duris, ir į mašiną. Ilgas ir varginantis kelias.
Mes greit išvažiavom iš kiemo, kad spėtume po to į mokyklą. Nat pakankamai greit važiavo, bet ačiū dievui jokios avarijos nepadarė.
- greičiau, greičiau,- greitino ji mane kai aš tingiai lipau iš mašinos. Kai tik pastačiau kojas ant žemės ji mane trūktelėjo už rankos ir aš vos nenudribus, bet normaliai atsistojau ji besitempdama mane užrakino mašiną. Greit įėjom į vidų. Ir ji tempėsi mane link kažkokios parduotuvės. Pamačiau suknelių parduotuvę ir ji mane ten įstūmė.
- Nat, ką mes čia darom?- atsidusau.
- matuokis,- įkišo į rankas 3 sukneles. Nu ir greita ji.
Įėjau į persirengimo kabiną ir pradėjau nuo juodos suknelės kuri buvo iki kelių ir laisva. Išėjau jai pasirodyt, ji linktelėjo ir liepė eit matuotis kitos. Kitą užsidėjau raudoną ilgą suknelę su iškirpta nugara. Vėl išėjau pasirodyt. Tada liko trečia suknelė, ji buvo balta ir trumpa, nugaroi truputį ilgesnė. Užsidėjau ją ir išėjau. Natalie išsižiojo.
- šita, eik persirenk ir paskubėk,- pasakė ir aš taip ir padariau.
Mes nuėjom prie kasos ir susimokėjom už suknelę.
- dabar paaiškink kam visa šita nesamone reikalinga?- paklausiau kai priėjom mašiną.
- nu aš galbūt tau surengiau aklą pasimatymą,- trūktelėjo pečiais.
Na žinoma.
- tu rimtai?? Nataliee, sakiau tokių nesamonių nereikia. Uhh aš ten neisiu,- sukryžiavau rankas ant krūtinės.
- eisi, sėsk į mašiną,- paliepė.
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10