I hate you but...

1.6K 138 5
                                    

Brad,

Sveikas. Aš mirus jei ką.

Gerai. Pradėkim.

Atsimeni kaip mes susipažinom? Ne? Aš irgi ne. Vis dėl to aš buvau Natalie draugė ir mes susitikome.
Nežinau kodėl, bet iškart pradėjome vieno kito nekest.

Aš net nespėjau sureguot kada pradėjau tau kažką jausti. Ir štai dabar galiu prisistatinėti kaip mirus tavo mergina.

Aš tikiuosi,kad tu neverki nes atsiūsiu tau taip pat žaibą. Aš nenoriu, kad kažkas manęs gailėtusi ar jaustusi kaltas, kad taip atsitiko.

Niekas nekaltas. Bet taip atsitiko. Taip sugalvojo gyvenimas. Mano mama sugalvojo mane pasiimti.

Linkėjimai nuo tavo tėčio. Jis tavęs labai pasiilgo.

Mes daug laiko neturėjome, bet hey. Aš mirus. Neturiu ko prarast. Todėl pasakysiu, kad tu žinotum.

Aš myliu tave, Bradley.

Žinok tai ir atsimink.

Susirask kitą merginą, gerą. Niekada nesugalvok lyginti jos su manimi. Susikurk su ja gyvenimą. Susituok, pasigimdykit vaikų,gyvenkit laimingai.

Jeigu tu būsi laimingas ir aš būsiu laiminga.

Neprarask ryšio su Tristan. Prašau padėk jam, nes žinau,kad bus sunku.
Saugok Natalie nuo tokių vaikinų kaip Josh, nes nebebus kas užstato jiems mėlynę po akim.

Aš tavęs nekenčiu, bet aš tave myliu...

Žinok tai.

- Amanda

[ Best Friend's Brother ] B.S.Where stories live. Discover now