Na gerai, vis dėl to rašysiu. Bet... aš retai kelsiu dalis, tai supraskit bent tiek.
O šiandien keliu tik dėl Brad gimtadienio. Yay!
- Amanda!- kažkas pradėjo badyti man į žandą. Suurzgiau ir apsiverčiau ant pilvo,galvą paslėpdama pagalvėje. - Nagi kelkis,- vėl pradėjo purtyt. Aš numykiau ir papurčiau galvą. - Mes po pusvalandžio išeinam,- sumurmėjo. Staigiai pakėliau galvą, susitrenkdama su kita. - Auč,- numykė. Pačiai skaudėjo ir pasitryniau skaudančią vietą. Lėtai pramerkiau akis ir prieš save išvydau Brad. - Kelkis miegančioji gražuole,- sukikeno.
Pavarčiau akis. - Atsiprašau,- sumurmėjau ir pradėjau lipt iš lovos. Jis nusijuokė ir papurtė galvą.
- Nu kol smegenys nepradėjo kraujuot, viskas gerai.
- Oj šmaikštuolis,- sukikenau ir atsistojau iš lovos. Priėjau prie spintos ir išsitraukiau šiandieninius rūbus. Nusiėmiau Tristan maikę, su kuria miegu ir užsidėjau lengvą suknelę. Atsisukau į Brad pusę ir jis sėdėjo išsižiojęs. - Nematęs pusnuogės merginos?- pakėliau antakį.
- Nematęs pusnuogės tavęs,- pataisė. Pavarčiau akis ir išsitraukiau nedidukę tašę, pradėdama ten dėti reikiamus daiktus.
- Man niekada nebuvo gėda rengtis prieš kitus. Nežinau gal.. mama,- nurijau seilę. - Išmokė būti pasitikinčia savimi.
- Tavo mama buvo nuostabus žmogus,- linktelėjo Brad. Jaučiau kaip ašaros kaupiasi akyse.
Žinoma, kad buvo.
- Žinau. Visi žino,- atsidusau ir atsisėdau ant lovos šalia Brad. - Aš jos taip pasiilgau,- sušnabždėjau ir nuleidau galvą. - Kartais galvoju, koks būtų gyvenimas jeigu ji vis dar būtų čia, su manimi.
- Ej, klausyk. Kad ir kaip viskas blogai būna, atsisuk į kitą pusę ir pamatysi gerą pusę. Prisimink visus gerus nutikimus kurie atsitikę, pamiršk blogus. Gyvenk šia diena ir žinok, kad ji žiūri iš aukštai ir plodama delnais sako 'čia mano mergaitė!'- Brad apvijo vieną savo ranką aplink mano pečius.
- Taip, tai primena mano mamą,- lengvai nusijuokiau. - Tu žinai, kad aš vis dar tavęs nekenčiu?- padėjau galvą ant jo peties.
- Kitaip ir tikėtis negalėjau,- sukikeno.
- Viskas einam balandėliai,- į kambarį įlindo Tristan galva. Pakėliau savo galvą nuo Brad ir linktelėjau. Atsistojau ir paskui mane atsistojo Brad.
Šiandien iš jų ims interviu ir mus privertė eit kartu. Turėjom išeiti ankščiau nes jų vadybininkas kažką norėjo pasakyti.
- Sveiki!- pasisveikinom kai įėjom.
- Laba, sėskitės,-parodė į vietas priešais jį. Visi susėdome ir stebėjome jį, laukdami kol tęs. - Mums reik, kad jūs meluotumėt.
- Meluoti, ką?- lėtai paklausė James.
- Pradėsiu nuo pradžių,- sumurmėjo. - Internetas šviečia, kad Brad su Amanda draugauja.
- Tos fanės,-vienu metu su Brad pasakėm.
Jis linktelėjo ir tęsė. - Todėl jums reikia meluoti, kad jūs draugaujat.
Aš įsižiojau ir žiūrėjau į jį lyg laukdama, kol jis pasakys, kad juokauja.
- Tristan su Natalie, sklinda kalbų, kad ir jūs draugaujat. Jūs darysit tą patį. Duosit fanams ko jie nori.
- Kas čia per nesamonė?- atsistojau. Brad trūktelėjo mane už rankos ir pasodino.
- Toks šlovės gyvenimas, mažute,- truktelėjo pečiais.
- Nevadinkit manęs taip,- sumurmėjau, o jis pavartė akis. Nebūtų jis vaikinų vadybininkas, paleisčiau į jį melioną.
- Viskas, laikas. Ate, ate,- mus išstūmė ir mes nuėjom link salės kur vyks interviu. Mes pirmos įėjom ir atsisėdom į priekines vietas
Po to įėjo vaikinai ir visos fanės pradėjo spiegt, rėkt, kad myli ir panašiai.- Sveiki vaikinai,- pasisveikino vedėjas.
- Sveiki,- visi choru atsakė.
***
Jau 15 minučių klausau kaip jie atsakinėja į beverčius klausimus.
- Brad, ar tiesa, kad tu ir Amanda draugaujat?- paklausė. Aš iškart sustingau. O dabar tai bus. Jis sugavo mano žvilgsnį ir lėtai linktelėjo.
- Taip.
- O tu Tristan,tiesa, kad draugauji su Natalie?
- Taip,- tvirtai atsakė.
- O jūs vaikinai, laisvi?- paklausė Connor ir James. Jie abu linktelėjo ir salė pradėjo užt. - Gerai, leiskit sustatyti man į vietas. Brad ir Tristan, esate geriausi draugai. Natalie ir Amanda yra geriausios draugės. Ir jūs susitikinėjat su vieno kito sesėmis?- susiraukė.
- Taip,- lengvai nusijuokė Tristan.
- Ar šioje salėje yra jos?- paklausė ir apsižvalgė aplink. Mes su Natalie susigūžėm vietoje.
- Taip, priekinėje eilėje,- pasakė Brad ir mes staigiai išsitiesėm.
- Gal galit ateiti?- pakvietė. Mes su Nat susižvalgėm ir atsistojom. Lėtai užlipom ant scenos. Ji nuėjo prie Tristan, aš prie Brad. Nieko nelaukis atsisėdau jam ant kelių. Jei vaidint, vaidint įtikinamai. Natalie pasekė mano pavyzdžiu.
Vaikinai mums apvyniojo rankas aplink liemenį, o mes jiems aplink kaklą. Per salę nuaidėjo daug 'aww'.
- Amanda, kaip jauties kai tavo geriausia draugė susitikinėja su tavo broliu?- paklausė.
- Aš juos abu myliu ir noriu jiems geriausio. Todėl, džiaugiuos,- šyptelėjau.
- Natalie, tau toks pats klausimas.
- Toks pats ir atsakymas,- sukikeno ji.
Na gerai. Jeigu taip, tai man nuomonių reikėtų.
Lygiosios ;)
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10