Šiandien eisiu pas daktarus, kad nuimtų tą sušiktą gipsą. Praėjo dvi savaitės. Per jas nėjau į mokyklą nes gydytoją leido ir sekančią savaitę likt namie. Vadinasi rytoj jau einu, nes pirmadienis.
Aj po tos dienos su Brad mes nešnekėjom. Gal dėl to, kad aš jį ignoravau ir vengiau? Oh well. Tiesiog visai neturiu aš noro čia su juo bendraut. Plius jis yra mano geriausios draugės brolis ir mano brolio draugas.
Sedėjau ir žiūrėjau į baltas duris laukdama kada jos prasivers ir leis man užeit. Ilgai laukt nereikėjo ir įėjus atsisėdau ant kėdės.
Rytoj vėl į mokyklą. Dabar 1 valanda dienos todėl turiu dar daug laiko. Reikia gerai praleist... serialas, maistas, lova... per-fect.
Per savo mintis net nespejau pastebėt kaip aš jau likau be gipso ir padėkojus išnykau iš kabineto.
Grįžus namo iškart lėkiau tiesiai į lovą prieš tai pasiėmus maisto. Persirengiau į pižamą. Nu tokia ir pižama: didelė Tristan maikė kurią "pasiskolinau". Ir apatiniai žinoma! Įsitaisiau į lovą, pasileidau Jaunąsias melages, ėdžiau ir žiūrėjau.
Jau įpusėjau sezoną kai išgirdau, kad apačioje, tai garaže kažkas būgnais groja. Kas kažkas,Tristan žinoma. Jis ir jo tie būgnai mane užknisa. Suurzgiau ir išlipau iš savo patogios lovos. Greit nuėjau link garažo jau dariau duris ir norėjau rėkt, kad baigtų grot, bet aš išgirdau kažką dainuojant. Tristan sedėjo už būgnų ir grojo, Connor su James grojo gitara, o Brad dainavo. Brad gali dainuot? Gerai.. kas dar? Lyt morkomis pradės?
- I talk a lot of shit when I'm drinking, baby,
I'm known to go a little too fast.
Don't mind all my friends, I know they're all crazy,
But they're the only friends that I have.
I know I don't know you,
But I'd like to skip the small talk and romance, girl.
That's all I have to say so, baby, can we dance?- užbaigė jis.Aš pradėjau plot ir jie visi pašoko iš išgasčio.
- Kiek tu čia laiko buvai?- nusijuokė Tristan.
- Pakankamai,- taip pat nusijuokiau. - Gerai varot,- pagyriau.
- Ačiū,- šyptelėjo Connor.
Tada pastebėjau, kad Brad, James ir Connor mane nužiūrinėja. Prisiminiau, kad aš tik su Tristan maike! Upsy. Truputį nuraudau, bet manau jie nematė. Pagavau Brad žvilgsnį ir jis nuraudęs nuleido galvą. Na žinoma, aš jį ignoravau nors jis stengėsi visaip su manim susisiekt. Manau dabar neturiu išeities kur dingt.
- Gerai, pakeliat akis!- surikau. Jie visi staigiai pakėlė akis į mane ir nuraudo. - Aww jūs visi nuraudott,- numykiau. - Gerai, jeigu rimtai, ką čia darot?- paklausiau.
- Mes galvojam, kad norim daryt grupe...- nutęsė Tristan.
- Grupe!?- šūktelėjau.
- Na taip,- nusijuokė James.
- James!- pribėgau ir šokau jam į glėbį. Jis mane pagavo ir pakštelėjo į pakaušį.
- Labas gražuole, ačiū, kad pastebėjai mane,- nusijuokė.
- Atleisk, negaliu patikėt jūs darot grupe. Va čia tai... wow,- nervingai sukikenau. - Brad, nežinojau, kad gali dainuot,- atsisukau į jį.
- Tu niekada neklausei,- trūktelėjo pečiais. Aš pavarčiau akis. Kaip visada.
- Nu gerai, aš einu toliau pabaigsiu savo lazy day nes ryt į mokyklą,- suurzgiau.
- Nenori pasiklausyt?- pasiūlė Connor.
- Arba paklausysiu kaip dainuojat!- tyliai surikau ( Idk kaip tai įmanoma xd ) ir klestelėjau ant sofos prieš juos.
Netrukus jie pradėjo iš naujo dainą. Kaip supratau jie ją patys sukūrė nes dar nesu girdėjus tokios. Brad dainavo tikrai gražiai. Niekada nebūčiau pagalvojus, kad toks stuobrys taip gražiai dainuoja.
- So baby can we dance?- Brad pabaigė žiūrėdamas į mane. Na žinoma jei nebūčiau aš: iškėliau vidurinį pirštą ir nekaltai šyptelėjau, o jis pavartė akis.
- Ir ką jūs galvojat veikti su šita daina?- paklausiau.
- Mes darysim klipą ir gal išgarsėsim,- trūktelėjo pečiais Connor.
- Gal,- nusijuokiau.
- Nesityčiok,- pavartė akis jis.
- Tyliu, sugalvojot kaip klipą darysit?- paklausiau.
Jie visi susižvalgė, aš nieko nesupratau.
- Tu jame dalyvausi,- mirktelėjo James.
- Tikrai?- pakėliau antakį. - Ir ką aš ten darysiu?- paklausiau.
- Pamatysi,- sukikeno jis.
- Kol nereikės nieko bučiuot, aš už,- pasakiau.
- Nu...- nutęsė James.
- Ką?! Aš tikrai nieko nebučiuosiu!- surikau.
- Prašau, prašau, mums labai reikia, Amanda, tik vieną kartą. Prašauuu,- maldavo Tristan.
- Uh, gerai,- pasidaviau. - Ką reikės bučiuot?- atsidusau.
- Mane,- pašaipiai nusišypsojo Brad.
- Na jau ne!- prieštaravau.
- Amanda... tik vieną kartą,- paprašė James.
- O dieve.. gerai,- atsidusau. - Kada filmuosim?- paklausiau.
- Rytoj.
- Bet gi ryt į mok...- pradėjau, bet mane nutraukė Tristan.
- Viskas sutarta jau, ir mokykla, ir tėtis, ir dėl filmavimo.
- Tėtis?- pakėliau antakį. - Keista, kad dar mus prisimena,- pavarčiau akis.
Jis trūktelėjo pečiais.
- Aj, o tai pavadinimas?- paklausiau.
- Tiksliai!- suriko Connor. - Mes neturim pavadinimo,- sumurmėjo.
- Gal... 10 Minutes of Winter?- nusijuokė Tristan.
- Tu rimtai?- visi į jį pažiūrėjom "wtf" žvilgsniu.
- Juokauju.. jėzz,- iškėlė rankas pasiduodamas.
- The Vampires,- sukikeno James.
- The Vamps,- nusijuokiau.
Jie visi vėl susižvalgė. Ir linktelėjo.
- Man patinka,- trūktelėjo pečiais Brad.
- Man ir,- pritarė James, Connor ir Tristan.
- Wow, aš tik juokavau, bet jeigu jums tinka, tai gerai,- suprunkščiau.
Jie visi sukikeno.
- Tai gaal, į kiną?- pasiūlė James.
- Varom!- visi sutiko.
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10