I want to marry this burger

3.1K 167 3
                                    

- O dieve kaip skanu,- numykė Brad. Aš sukikenau ir atsikandau savo sūrainio.

- Kiek tu metų nevalgęs mėsainių?- nusijuokiau.

- Patikėk daug, mama sako nesveika ir liepia valgyt tik jos gamintą maistą,- pavartė akis.

- O dieve! Tai nusikaltimas. Sekantį kartą eisim valgyt picą,- sukikenau.

- Tai sakai bus kitas kartas?- pakėlė antakį.

- Nepriprask,- pavarčiau akis, bet tada iškart nusijuokėm. - Aš vis dar tavęs nekenčiu žinai?- parodžiau pirštu į jį.

- Žinoma nekenti,- žaismingai pavartė akis jis ir aš nusijuokiau.

- Aš noriu ištekėti už šito mėsainio! Noriu, kad jis taptų žmogumi ir mes nuskristume į Holivudą ir susituoktume,- sumurmėjo jis.

- Lauksiu pakvietimo,- nusijuokiau.

*flashback*

Prieš tris metus

- Laba diena!- surėkiau įėjus į namus ir pradėjau lipt į viršų link Natalie kambario. Tuo metu kai užlipau iš savo kambario išėjo Brad.

- Ką tu čia darai?- susiraukė.

- Ne tavo reikalas,- pavarčiau akis ir praėjau jį.

- Čia taip pat ir mano namai todėl ir mano reikalas,- jis pagriebė man už riešo ir atsuko į save.

- Užsikrušk,- grubiai ištraukiau savo ranką, ir nuėjau link Natalie kambario.

- Iškrušk!- suriko. Atsisukau ir iškėliau vidurinį pirštą jam.

- Vėl susipykot su mano broliu?- paklausė Natalie kai įėjau į jos kambarį.

- Kada mes nesipykom? Aš nekenčiu to asilo,- suprunkščiau.

- Aš irgi tavęs nekenčiu!- pasigirdo šūksnis už durų.

- Dink nuo durų avine!- surėkiau.

- Prisiekiu, kada nors jūs sedėsit apsikabinę, kol aš vemsiu,- atsiduso Nat.

- Baik bairius,- pasakiau aš ir Brad už durų.

- Dar tu nenuėjai?- surikau. - Nu ateik čia dabar,- pasakiau ir atsistojau nuo lovos pradėdama eiti link durų, atidariau jas ir Brad iškart pradėjo bėgt ir spiegt kaip mergaitė. Aš papurčiau gavą ir pradėjau bėgt paskui.

*flashback end*

Daug kas pasikeitė. Žinoma aš vis dar jo nekenčiu, bet mes bendraujam. Beveik. Net nežinau kaip tai pavadint.

- Žinai ką prisiminiau,- sumurmėjo jis ir atsikando savo sūrainio. - Khai mes dažhnai pyhdavomės,- pasakė pilną burną jis.

- Taip, aš ir tai atsimenu, bet mes vis dar pykstamės, tad tai neturi reikšmės,- nusijuokiau.

- Bet mes galim nesipykt,- trūktelėjo pečiais jis.

- Ne, Brad, mes to tikrai negalėtume,- žaismingai pavarčiau akis.

- Gerai, kada pica?- paklausė.

- Tada kai aš vėl pramiegosiu ir tu mane veši,- sukikenau.

- Pasistengsiu, kad žadintuvo neužsistatytum,- mirktelėjo.

Aš pavarčiau akis ir nusukau žvilgsnį į langą. Ten pamačiau Natalie ir Tristan einančius, Natalie kažką kalbėjo, o Tris vis linktelėdavo. Ką. Jie. Planuoja. Šūdas, man jie nepatikimi. Atsisukau į Brad kuris jau žiūrėjo į mane.

- Kas?- paklausiau sutrikus nuo jo žvilgsnio.

- Nieko,- jis papurtė galvą ir nusuko žvilgsnį. Jo skruostai nusidažė švelniai rožine spalva.

- Ar tu raudonuoji?- sukikenau ir jo skruostai įgavo dar ryškesnę spalvą.

- Šūdas, Amanda, patylėk,- nervingai nusijuokė jis.

- Kaip nori,- iškėliau rankas ir atsilošiau savo kedėje.

***

- Baby, baby, baby uuu!- dainavau pro visą mašiną, o Brad juokėsi.

- Rimtai? Bieberio fanė?- sukikeno.

- Nee, watafak, nepažystu tokio,- prunkštelėjau.

- Gerai, tarkim tu nieko nematai ir aš lėtai perjun.... klausyk! Mūsų daina!- sukrykštė Brad.

- Šaa, patylėk,- žaismingai sušnypščiau.

***

- So baby can we dance!- mes atsisuko vienu metu ir sudainavom. Iškart nusijuokėm ir sumušėm žaibukus.

Netrukus jau buvom prie mano namų. Aš atsisveikinau ir išlipau iš mašinos. Jau buvau prie durų kai Brad papypsino ir iškišo galvą per langą pašvilpdamas. Aš nusijuokiau ir iškėliau vidurinį pirštą.

Grįžus namo numečiau raktus ant spintelės ir praėjus svetainė pamačiau ten sėdinčius Tristan ir Natalie. Jie manęs negirdėjo. Nu gerai sučkos, pažiūrėsiu ką planuojat. Aš tikiuosi joks fiti miti, nes geriausia draugė ir brol... ew, nee.

Užlindau už kampo taip, kad jie nematytų ir bandžiau įsiklausyti ką jie kalba.

- Manau padėjo, jie šiandien visą dieną kartu praleido,- pasakė Natalie. Susiraukiau, apie ką ji kalba.

- Bet su tuo pasimatymu manau gerai gavos, nes jeigu ji tikrai nemėgo Harry ir atvažiavo Brad ji turėjo su juo pakalbėt ir panašiai, gal tai padeda,- sukikeno Tristan. Ką? Aš ir Brad?

- Jo, bet daugiau negalėsiu to daryt, nes ji mane užmuš,- nervingai nusijuokė Natalie.

- Sugalvojau ką darysim dabar,- pasakė Tristan ir aš labiau susikoncentravau, kad žinočiau ką jie planuoja. Bet staiga mano telefonas supypsėjo pranešdamas apie žinutę. Aš greit pasislėpiau ir išsitraukiau telefoną. Velnio neštas daiktas. Pro tarpą pamačiau, kad jie atsisuko,bet po to greit nusisuko.

- Pokalbį pratęsim ryt, Amanda gali, bet kada grįžt,- pasakė Natalie ir atsistojo. Aš supratus, kad man jau laikas, greit užbėgau į viršų. Nu ką teks lipt pro langą ir vėl pro duris.

Atsirakinau savo telefoną kuris sugadino viską ir pamačiau žinutę nuo Brad.

Kam: Amanda Nuo: Brad 💩
Neužsistatyk žadintuvo! - Brad xx

Kam: Brad 💩 Nuo: Amanda
Ramiai Romeo - Ama xx

Kam: Amanda Nuo: Brad 💩
Kaip galima būt ramiam! Ryt nuvešiu tave į mokyklą ;) - Brad xx

Kam: Brad 💩 Nuo: Amanda
Bradley... nu sugadinai viską... Natalie su Tristan kalbėjo apie mus... ir jie kažką sugalvojo ir aš nespėjau išgirst ką nes tu parašei :/ - Ama xx

Kam: Amanda Nuo: Brad 💩
Šūdas... nu ok tuoj sužinosim, ryt be 10 ;) - Brad xx

- Urgh,- suurzgiau.

Priėjau prie lango ir ji atidariau. Lėtai užlipau ant sienelės skirtos vijokliams ir pradėjau leistis atsargiai.

- Ką tu čia darai?- išgirdau juoką už savęs. Atsisukau į Brad.

- Tu galvoji jie būtų kalbėję apie mus prie manęs? Tristan nežino, kad aš namie buvau todėl reikia dabar bent grįžt,- atsistojau tvirtai ant žemės ir pasisukau į jį. - O tu ką čia darai?- susiraukiau.

- Mes su vaikinais atėjom, man paskambino todėl jie nuėjo į vidų, o aš į šoną, atsisuku, žiūriu tu lipi,- nusijuokė.

Kaip aš jo nepastebėjau ir neišgirdau?

[ Best Friend's Brother ] B.S.Where stories live. Discover now