- Kas po velnių vyksta tarp Natalie ir Tristan?
- Nežinau, bet kažkas negero,- pasakė. Aš atsidusau ir atsisėdau ant lovos. Jis pasekė mano pavyzdžiu ir taip pat atsisėdo šalia manęs.
- Manau, labai būtų keista, jeigu mano brolis būtų su mano geriausia drauge.
- Arba mano sesė su mano geriausiu draugu,- trūktelėjo pečiais.
- Bet jeigu jie taip nori.. aš tai nekliudysiu,- atsidusau. Jis linktelėjo galva.
Pagalvojus, gal ir visai fainai būtų jeigu mano geriausia draugė būtų su mano broliu. Aš myliu juos abu, ir noriu abiem geriausio. O tuo tarpu todėl, kad juos pažystu, abu gerai, galiu teigti, kad jie skirti vienas kitam. Nuo pat vaikystės jie gerai sutardavo, tik aš to nepastebėdavau. Dabar gerai pagalvojus, jie elgdavosi vos ne kaip pora.
- Apie ką galvoji?- mano mintis nutraukė Brad.
- Apie Natalie ir Tristan,- trūktelėjau pečiais.
- Turiu įdėją!- Brad staigiai į mane atsisuko ir išsišiepė lyg lemputė būtų išsižiebus virš jo galvos.
***
Penktadienis... pagaliau penktadienis. Laukiau jo visą šią savaitę, kaip ir visas kitas savaites.Šiandien visi eisim pas mus su Tristan namus ir nakvos. Mes su Brad pasiūlėm ir visi sutiko. Visa esme, kad mes turim planą ir tikiuosi jis pavyks.
- Sveikii!- surikau kai Connor, James, Brad ir Natalie įėjo į vidų. Brad linktelėjo ir aš nusišypsojau.
Visi nuėjome į svetainę, ant stalo buvo pridėta gėrimų. Jei vykdyt planą, tai viską daryt sklandžiai.
Natalie pov.
Įėjus į vidų, sutikau Tristan žvilgsnį ir šyptelėjus linktelėjau. Svetainėje ant stalo buvo pridėta alkoholio kaip ir tarėmės.
Amanda pov.
Po poros valandų jau buvom pakankamai girti. Bet sveiko proto dar turėjau ir tikiuosi Brad taip pat.
- Pažaidžiam tiesą drasą!- pasakė jis. Gerai, sveiko proto dar turi.
- Tau..- pradėjo Tristan, bet Brad jį nutraukė.
- Pošla versija.
Visi palinksėjo, o Brad man mirktelėjo. Nusprendėm,kad pradės pats Brad.
- Tristan, tiesa drąsa?- paklausė. Jis truputį pagalvojo, bet atsakė.
- Drąsa.
- Pasibučiuok su Natalie ir pasakyk ką jautei,- šyptelėjo.
Jis trūktelėjo pečiais ir pasilenkė prie Natalie kuri buvo šalia jo. Buvo labai keista matyti geriausią draugę ir brolį bučiuojantis, bet nuojauta man kužda, kad teks įprast.
- Sakė tik pasibučiuot, o nesiglamonėt,- sumurmėjo James ir jie atsitraukė vienas nuo kito.
- Natalie, tu man patinki. Labai patinki, ne kaip draugė,- šyptelėjo Tristan. Jis toks girtas, kad net nežino ką sako. Oj pasigailės.
- Tu man irgi,- Nat nuraudo.
- Amanda, tiesa drąsa?- paklausė Tristan.
- Drąsa.
- Turėsi miegot su Brad šiandien vienoje lovoje,- šyptelėjo. O aš išsižiojau. Kaip jis drįsta? Nu šūdas.
Vadinasi ne vien mes sugalvojom. Mes žaidžiam kažkokius mažų vaikų žaidimus, bet jie pradėjo,todėl mes prisijungiam. Tegul laimi geriausi.
***
- Labanakt,- sumurmėjau visiems ir pradėjau lipt į savo kambarį.
- Woah, ne taip greit, Brad miega su tavim, prisimeni?- šyptelėjo Natalie.
Pažiūrėjau į ją žvilgsniu 'atsiimsi' ir Brad kažką sumurmėjas atėjo prie manęs. Iš paskos ėjo Natalie su Tristan, kad įsitikintų ar nevarau Brad ant žemės.
Labai tingėjau praustis todėl tiesiog persirengiau ir atsiguliau į lovą, Brad jau joje gulėjo. Mes abu pažiūrėjom į tarpdurį stovinčius Nat su Tris, ir pasakę 'dinkit' jie išėjo iš kambario. Na ką.. laukia ilga naktis...
Žinot ką? Man šita istorija nebepatinka. Dar tik pradėjus rašyt tai labai patiko, o dabar man nesigauna niekas. Aš savo minčių nesudėstau, gaunasi košė.
Gal čia saulė veikia ar kas, nežinau, bet pasistengsiu pagerint kaip nors viską. Tikiuosi.
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10