Sing to me

2.9K 174 3
                                    

- Tai kaip sekėsi su Brad?- paklausė Tristan kai visi išėjo.

- Gerai,- trūktelėjau pečiais. - Kaip tau su Natalie?- paklausiau. Jis iškart pasimetė.

- K-ką?- susiraukė.

- Mes matėm kaip jūs praeinat mus, tiesą sakant mielai atrodėt. Ar tarp jūsų kažkas vyksta?- paklausiau. Negaliu išsiduot, kad girdėjau ką jie kalbėjo.

- Ne, ne,- greit sumalė. - Mes tiesiog.. draugai,- sumurmėjo.

- Puiku,- netikrai šyptelėjau ir nuėjau į viršų.

Mano broliukas melagis. O tai fainai. Kur nusivažiavo šis pasaulis.

***
Sušiktas žadintuvas... greit parašiau žinutę Natalie, kad manęs nelauktų nes važiuosiu su Brad. Jau gailiuosi, kad taip parašiau. Jie galvos, kad jų sušikti planai gali veikti. Na ne, neišdegs.

Tingiai išlipau iš lovos ir nušliaužiau į vonią. Viską atlikus ir apsirengus nusileidau į apačią. Pro langą pamačiau kaip Tristan įlipa į Natalie mašiną ir jie išvažiuoja. Nesupratau? Jie rezga kažką daugiau negu maniau.

Pasidarius kavos lėtai šliaužiai pirmyn atgal. Netrukus išgirdau mašinos pyptelėjimą ir pagriebus kuprinę išlėkiau iš namų. Įsėdau į Brad automobilį ir pasisveikinau.

Kai jau buvom prie mokyklos, aš greit išlipau, kad niekas nepamatytų manęs su Brad.

***

Per pietus mes kaip visada visi sedėjom prie vieno staliuko. Aš, Natalie, Brad, Connor,James ir Tristan.

- Tai kas vyksta tarp tavęs ir Brad?- James šyptelėjo kreipdamasis į mane.

- Nieko,- nusijuokiau. - Aš vis dar jo nekenčiu,- pavarčiau akis.

- Taip,žinoma,- sumurmėjo James.

Aš ir vėl pavarčiau akis ir toliau valgiau savo sumuštinį.

***

- Šita pica tokia skani,- užvertė akis Brad kok buvome picerijoje su Connor. Pasikvietėme jį taip pat.

Mes su Connor nusijuokėme ir taip pat valgėm.

- Galit patikėt? Mokykla tuoj baigsis,- šyptelėjau.

- Pagaliau,- atsiduso Connor ir atsirėmė į kėdę.

- Vasara,- pavaidino, kad svajoja Brad ir mes kaip visada nusijuokėm.

***

Gulėjau namie ant lovos ir galvojau. Staiga prisiminiau mamą... labai jos pasiilgau, ji vienintelė manęs išklausydavo, ji buvo ta kuri visada ras laiko man...

Buvo jau gan vėlu, bet aš niekaip negalėjau užmigt. Staiga mano telefonas suvibravo pranešdamas apie naują žinutę.

Nuo: Condora 💕 Kam: Amanda

Sveika. Galbūt nemiegi? - Con xx

Nuo: Amanda Kam: Condora 💕

Hey, kaip tik niekaip negaliu užmigt :) - Ama xx

Nuo: Condora 💕 Kam: Amanda

Puiku, būsiu už 5 minučių, nusileisk ;) - Con xx

Oj suktas šūdžius. Išlipau iš lovos ir apsirengus patogius rūbus, nusileidau tyliai į apačią ir atidarius duris radau Connor stovintį nuleidęs galvą ir rankos buvo sukištos į kišenes. Pakėlęs akis ir pamatęs mane jis šyptelėjo.

- Eime,- pasakė.

- Kur?- susiraukiau, bet vistiek pradėjau eit.

- Į parką,- trūktelėjo pečiais.

Lėtai ėjome parko takeliu. Buvo ramu nes dabar yra 2 nakties. Jokių vaikų lakstančių ir rėkiančių, lojančių šunų ar važiuojančių dviračių.

- Mes mažai bendraujam, todėl norėčiau truputį sužinoti apie tave,- šyptelėjo Connor.

- Išbandyk mane,- sukikenau.

- Koks tavo pilnas vardas?

- Amanda Rachel Evans, tavo?

- Connor Samuel John Ball. Tu grynakraujė Britė?- sukikeno.

- Ne, maišyta su Australišku. Tu?

- Škotas, bet akcento neturiu nes gyvenau visą gyvenimą Anglijoje,- šyptelėjo.

- Čia kaip mažų vaikų žaidimas,- nusijuokiau.

- Nagiiii, mums kitaip neįšeitų,- niukstelėjo man į petį.

- Gerai, kitas klausimas,- sukikenau.

- Mėgstamiausia spalva?

- Mėlyna ir juoda, tavo?- atsisukau, kad žiūrėčiau į jį.

- Mano irgi mėlyna,- jis taip pat atsisuko ir dabar žiūrėjom vienas į kitą. Jis man šyptelėjo ir aš jam atsakiau tuo pačiu.

- Tu mažai dainuoji,- susiraukiau prisiminus, kad jis tik pritardavo Brad.

- Nes aš nesu pagrindinis vokalistas,- trūktelėjo pečiais.

- Padainuok man,- greit pasakiau.

- Ką? Ne, man gėda,- nuraudo jis. Buvo galima lengvai matyti nes takeliai yra apšviesti.

- Nagii, prašauuu,- pradėjau maldaut.

- Oh,- atsiduso. - Ką dainuot?- paklausė.

- Zayn "Do Something Good",- išsišiepiau.

- I smoke two joints before I play video games
Then I get 10,000 points
I flew around this planet only yesterday
Because I am an alien

I seen this galaxy and Milky Way
I even watched the sun
I got a J givin' me my light away
Because I don't get drunk

Aš sustojau ir išplėtus akis žiūrėjau į jį.

- Žinau, nekaip, atleisk,- atsiduso.

- Tu juokauji!- surikau. - Tu dainuoji nuostabiai, tu turėtum būti pagrindinis, arba bent jau su Brad kartu,- išsišiepiau. Jis dainuoja... tobulai..

- Baik, tu verti mane raust,- pasitrynė savo žandus.

- Aw, tai miela,- numykiau ir jis dar labiau nuraudo.

- Tu miela,- atšovė. Truputį sutrikau ir jis pats supratęs ką pasakė greit užsiėmė už burnos. - Atleisk.. o dieve, tai nuskambėjo nekaip, atleisk, pamiršk tai,- greit sumurmėjo.

- Ej, viskas gerai, man netgi patiko,- pasimaiviau. - Niekas manęs taip nevadina...

- O turėtų,- susiraukė.

- Baik, dabar tu verti mane raust,- numykiau.

O dieve, taip, aš įkėliau. Whoop! Trys dėžės ledų man :)

Ir žinau čia dabar labai painu, nes jie katik sukūrė grupę, o Zayn jau yra ir pan. NEKREIPKIT DĖMESIO. ĮSIVAIZDUOKIT TARKIM... KAD ŠITOS GRUPĖS DAR NET NEBUVO.

Manau man reikės vote ir nuomonių, kad gautumėt kitą dalį.

Heheheh

Muo :)


[ Best Friend's Brother ] B.S.Where stories live. Discover now