I remember that day

1.6K 127 5
                                    

BRAD POV.

- Kur Amanda?!- įlėkiau į savo namus niekur jos nerasdama. Iš apačios nusileido Natalie ir nustebo pamačius mane su visais.

- Ta prasme?- ji pakėlė antakį.

- Jos nėra namie,- sumurmėjo Tristan.

- Važinėjot per miestą?- išpūtė akis ji.

- Taip ir niekur neradom, niekas jos nematė, ji dingo kaip į vandenį,- užsiėmiau už galvos.

Natalie minutė pastovėjo tyloje ir tada staigiai pašoko.

- Žinau kur ji, važiuojam,- suriko ir su pižama nusileidus pasiėmė automobilio raktelius.

- Kur?- paklausė Connor.

- Važiuojam,- paskubino sesuo ir mes visi nubėgom paskui ją.

***

- Kapinėse?- pakėlė antakį James.

Nat pavartė akis ir pamojo, kad eitume. Visi nusekėme ją paskui.

Tada ją pamatėm. Sėdinčią prie savo mamos kapo. Visi parodė, kad aš eičiau ir aš tyliai, kad ji neišsigastų ėjau link jos.

- Nežinau, mama ką aš blogo padariau, kad nusipelniau to, bet aš atkeliausiu pas tave. Galėsim apkalbėt kas vyksta, kaip senais gerais laikais,- ji nusijuokė. - Bet mama, kad ir kaip tavęs pasiilgau,aš nenoriu dar tavęs susitikt,- ir kai ji pradėjo verkt, ir kai į mane parėjo Natalie šlepetė, supratau,  kad dabar man jau reikia eit.

Priėjęs, švelniai padėjau ranką ant jos peties ir ji krūptelėjus atsisuko į mane. Jos akys buvo raudonos, o plaukai susivėlę. Ji atsistojus mane apsikabino ir aš ją stipriai prispaudžiau prie savęs.

- Važiuojam namo,- sušnabždėjau ir ji linktelėjo.

Nesakydami vienas kitam daugiau jokių žodžių nuėjome link mašinos kurioje visi laukė. Visą kelią taip pat niekas nepratarė žodžio iki tol kol atvažiavome prie namų.

Amanda pati pirma išlipo ir nuskuodė link savo namo. Tristan parodė,kad sekčiau ją, todėl taip ir padariau.

Įėjęs į namus radau ją ant sofos sėdinčią ir vartančią nuotraukų albumą. Na ir greita.

Atsisėdau šalia jos ir stebėjau jos minas kai ji pamatydavo nuotraukas su savo mama,su Tristan,tėčiu ir net Natalie bei kai kur ir aš buvau su savo mama.

- Atsimenu šitą dieną,- ji prabilo parodydama į nuotrauką kurioje ji, Natalie ir aš stovime su keistomis kepurėmis zoologijos sode.

- Tą dieną mes vieną kitą aptaškėm vandeniu iš pingvinų baseino ir mūsų vos neišvarė. Tavo mama tave privertė prieit prie mūsų ir nusifotkinti šypsodamasis,- ji sukikeno.

Aš nusišypsojau prisimindamas tą dieną.

- O čia,- parodė į nuotrauka kurioje stovi ji ir Natalie. - Buvo pati pirma diena kai mes susipažinom. Aš nukritau,o mano tėvų nebuvo namie todėl Nat mane atsivedė pas jus.

Buvo linksma sėdėti ir matyti kaip Amanda prisimena visus gerus prisiminimus ir šypsosi. Suskausta širdį pagalvojus kokį ištikrųjų skausmą ji patiria šiuo metu.


[ Best Friend's Brother ] B.S.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt