Natalie,
Sveika mieloji. Aš žinau, kad tu verkei, verki ir verksi. Tu silpna,kad ir kaip nenori to pripažinti. Bet prašau prisimink, kad aš buvau laiminga ir vis dar esu, gal bent kiek padės.
Aš tavęs labai pasiilgsiu. Tu buvai su manim visą gyvenimą. Mes kartu praėjom ir per šaltą ir per karštą. Mes kaip sielos seserys.
Prisimeni kaip mes susipažinom? Niekada tos dienos nepamiršiu.
Aj ir negalvok, kad aš nematau kas vyksta ten tarp tavęs ir Tristan, jūs maži išdykėliai. Aš noriu,kad jūs būtumėt kartu. Labai. Aš tikiuosi, kad tai atsitiks iki mano mirštant.
Kad ir kaip be būtų,bet tu dabar skaitai šitą laišką ir žinai,kad aš esu mirus. Bet niekas manęs negalėjo išgelbėti, taip buvo lemta.
Prašau nieko nekaltink ir lik stipri. Neprisidaryk problemų. Susikurk gyvenimą. Susituok su Tristan po kažkiek metų, pagimdyk man dukterėčių ir sunėnų ;)
Ah kiek daug prisiminimų mes turime drauge. Kiek daug gerų dalykų. Taip pat ir blogų. Pavyzdžiui tavo pirmasis vaikinas. Aš jo nekenčiu.
Aš tau nesakiau, bet kai palikau tave, kai tu užmigai nuo verkimo, važiavau ne namo. Nuvažiavau tiesiai pas Josh ir trenkiau į veidą.
Ta melynė po akimi,kur jis sekančią dieną sakė, kad atsitrenkė ir duris, iš tikrųjų įstačiau aš.Nenorėjau tau sakyt nes tu būtum supykus, vien dėl to, kad jis vis dar tau patiko, bet dabar viskas gerai ir ej. Tu negali pykt ant mirusio žmogaus ane?
Tu žinai, kad aš tave labai myliu? Nes taip ir yra. Tu man visą gyvenimą buvai sesė kurios niekada neturėjau.
Prisimink. Būk laiminga ir žinok,kad aš esu laiminga viršuje. Aš su savo mama ir linkėjimai nuo tėčio.
Jeigu pamatysiu tave verkiančia dėl manęs ar dėl kažko nelaiminga, atsiūsiu tau žaibą.
Myliu tave, Natalie.
- Amanda
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10