- Aš ten neisiu Natalie,- sukryžiavau rankas ant krūtinės kai ji pas mane ieškojo batelių tinkamų prie suknelės.
- Nu prašau, dėl manęs. Amanda, prašau, prašau,- maldavo ji manęs.
- Tu žinai, kad už tai atsiimsi?- susiraukiau. - Kelinta, kur ir kada?- atsidusau.
- Yay!- suplojo rankomis ji. - Aš tave nuvešiu,- mirktelėjo.
- Urgh,- suurzgiau.
- Greičiau ruoškis,- šyptelėjo ir parodė veidrodį.
Priėjus prie jo pasidariau lengvą makiažą. Atsisukau į Natalie ir ji stovėjo išsišiepus ir iškišo suknelę bei batelius prieš mane. Pavarčiau akis ir paėmiau iš jos juos. Nuėjau į vonią ir persirengiau į duotus rūbus. Atsidusau ir išėjau iš vonios. Natalie išsižiojo ir paplojo.
- Atrodai nuostabiai brangioji,- pasakė ji.
- Skambi kaip... mama,- sušnabždėjau paskutinį žodį jausdama menką gumulą gerklėje.
- Ej, nereikia, einam į apačią, jau važiuosim,- šyptelėjo ji.
Jos šypsena verčia patikėt kiekvienu žodžiu. Atsidusau ir nusekiau paskui ją. Praėjus pro svetainę pastebėjau ant sofos Tristan, Brad, Connor ir James, bet į juos nekreipiau dėmesio ir greičiau praėjau, kad nepastebėtų. Įsėdom į mašiną ir aš pradėjau nervintis. Mane sušiktai veža į aklą pasimatymą. Aš net nežinau kas tas vaikinas bus. O dieve, tikiuosi Natalie žino ką daro. Netrukus sustojome prie kažkokio restorano. Nu neblogai.
- Eik ir nesijaudink, prie staliuko pasakyk, kad Harry Styles vardu, jis tave pasodins kur reikia,- sukikeno Nat.
- Aš tavim pasitikiu, tad tikiuosi neteks nusivilt,- susiraukiau.
Atrodo, kad ji truputį pasimetė, bet po to linktelėjo. Kas per velniava?
Apsisukau ir įėjau į restoraną. Priėjau prie staliuko kuriame skiria žmonėms staliukus.
- Harry Styles vardu,- pasakiau. Ji linktelėjo ir pažiūrėjo į savo sarašą. Tada pakėlė akis ir šyptelėjo.
- 3 staliukas,- maloniai pasakė. Linktelėjau ir nuėjau prie 3 staliuko. Ten kolkas nieko nebuvo. Na ką reikės laukt.
Natalie pov.
Išsitraukiau telefoną kai tik pamačiau, kad Amanda įeina į vidų.
Kam: Trissy 😈 Nuo: Natalie
Viskas, ji viduje. Tikiuosi pavyks - Nat xxNetrukus sulaukiau atsakymo.
Kam: Natalie Nuo: Trissy 😈
Laukiam tolesnių žinių :) - Tris xxŠyptelėjau ir susikišau telefoną į kišenę. Ir užvedžiau savo automobilį išvažiuodama iš aikštelės.
Amanda pov.
Pusvalandis. Suknistas pusvalandis praėjo, o jo nė kvapo. Jau padavėja buvo du kartus pasiteiraut ar nieko nereikia. Jau norėjau eit kai prieš mane atsisėdo kažkoks garbanius. Nė labas nė ate nė atsiprašymo dėl suknisto pavėlavimo. Nu gerai. Jis iškart pagriebė meniu nuo stalo ir pradėjo vartyt. Netrukus prie staliuko atėjo vėl ta pati padavėja.
- Ko nors užsisakysite?- šyptelėjo ji.
- Taip, pikantišką vištienos kepsnį,- sumurmėjo jis.
- O panelė?- šyptelėjo ji atsisukus į mane. Kai jau norėjau prabilti mane nutraukė.
- Jai to paties,- sumurmėjo Styles kiek žinau.
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10