Miela Amanda,
Praėjo 25 metai kai tu mirei. Aš tikrai nepamiršau.
Tu buvai mano pirmoji meilė,kad ir kaip banaliai tai skambėtų.
Šiuo metu tau būtų 43, mes gyventume dideliame name, turėtume du vaikus, būtume susituokę ir durni... bet matyt taip nebuvo lemta.
Esu susituokęs su nuostabia mergina. Ji viską žino apie tave ir yra didžiausia tavo gerbėja. Turiu vieną dukrytę kurios vardas.. Amanda.
Mano žmona - Rachel, kai sužinojo, kad turėsim mergytę pati pirma pasiūlė pavadinti ją tavo vardu.
Dėl to aš ją gerbiu ir labai myliu.
Amandai taip pat papasakojom apie tave ir ji labai laiminga, kad jai davėm tavo vardą.
Mano karjera baigėsi. Prieš 8 metus. Manau niekas nenorėtų klausyti kaip seniai dainuoja.
Tristan su Natalie pradėjo susitikinėti ir pasiskelbė oficialiai po mėnesio kai tu mirei. Jie atsigavo,ir įvykdė tavo norą.
Dabar jie susituokę ir turi dvynukus. Nate William Evans ir Elizabeth Amanda Evans.
James ir Connor taip pat susituokę. Ne su vienu kitu aišku. Jie susirado taip pat geras žmonas bei turi vaikučių.
Kai visiems suėjo po 25 metus, tavo tėvas išėjo gyvent pas mano mamą,leisdamas Natalie ir Tristan gyventi ten.
Dėl tavo tėčio... jis mirė prieš 4 metus. Atėjo kartu su jumis. Tikiuosi jūs laimingi ten.
Visiems po tavo mirties atsigauti buvo sunku, bet perskaitę tavo laiškus, supratom, kad tavęs tikrai nebėra.
Ir dabar aš, sėdžiu prie stalo ir rašau savo mirusiai merginai, po 25 metų.
Bet priežastis yra... jis yra paskutinis. Aš jį nunešiu ir padėsiu prie tavo kapo. Ir tai bus paskutinis apsilankymas,nes mes persikraustom į kitą šalį.
Paskutinis laiškas,paskutinis apsilankymas, paskutinis atsisveikinimas.
Ate, Amanda.
Myliu tave.- Tavo Brad
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prisiekiu neverkiu...:))))))
Na tai ką. Skelbiu oficialiai pabaigą šitos istorijos!
Žinau, kad baigėsi liūdnai, bet ne visi mes turime laimingas pabaigas,reikia pažvelgti ir į kitą pusę ir suprasti, kad niekas nevemia vaivorykštėmis.
Ačiū kurios buvo su manimi visą laiką, visus kartus kai norėjau nutraukti istoriją ar tiesiog nepasitikėjau savimi.
Aš žinau, kad mano istorijos nėra tobulos, bet ei tam ir skirta praktika.
Taip pat pranešu,kad sekit mano profilį nes turiu 9 draft'us kuriuos pradėsiu skelbti kažkada.
Ir nepamirškit paskaityt mano kitų istorijų. ( iškart atsiprašau už daug banalumų, klaidų ir neaiškumų kurių juose yra ). Dėl kai kurių man tikrai gėda, bet ranka nekyla ištrinti 🙈
Na tai ką. Čia paskutinis atsisveikinimas. Galbūt su kai kuriais susitiksim kitose knygose.
Ačiū jums už viską. Iki! 🖑
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10