I'm your idiot

2.2K 155 5
                                    

PO SAVAITĖS

- Kodėl mes čia visi?- susiraukė Connor.

- Mes turim jums kai ką pasakyt,-suplojau rankomis.

- Jūs oficialiai kartu?- pakėlė antakį James.

- Ka-kas-kaip tu-ką,- sumikčiojau.

- Nagi, akivaizdu. Jūs ABU pakvietėt visus mus, jūs ABU turit ką pasakyt ir mes jau senai laukėm kol jūs ABU tai pasakysit,- pavartė akis.

Linktelėjau ir nusijuokiau iš akivaizdumo.

***
- Nori į kino teatrą?- paklausė Brad.

- Kaip banalu, bet taip noriu,- sukikenau. Jis staigiai atsistojo nuo mano lovos ir atsistojo prieš mane.

- Tai... greičiau, renkis ruoškis,- jis pamosikavo rankomis.

- Aj čia dabar, aš galv-

- Nieko negalvok renkis!- pertraukė mane ir aš pavarčius akis išlipau iš savo lovos.

Greit persirengiau į padoresnius rūbus ir atsisukau į Brad su žvilgsniu reiškiančiu aš pasiruošus.

Jis sugriebė mano ranką ir išsivedę iš kambario.

***

- Jis toks gražuuus,- sušnypščiau stebėdama filmą.

- Ej,- numykė Brad.

- Ir jo presas!- tyliai surikau, ignoruodama Brad.

Staiga man pradėjo suktis galva. Užmerkiau akis ir ramiai pasėdėjau, kol svaigimas atslūgo.

- Aš irgi galiu turėti presą,- papūtė lūpą.

- Gali, bet neturi,- caktelėjau liežuviu.

- Atsiimsi,- sumurmėjo ir pradėjo mane kutenti. Aš pradėjau juoktis per visą salę ir visi žmonės užė, kad patylėtumėm.

Netrukus atėjo apsauginis kuris ištempė mus iš salės ir mes kikendami išėjom.

- Tu idiotas,- pasakiau truputį apsiraminus.

- Taip, bet esu tavo idiotas,- pasimaivė.

***

Nusileidau į apačią kurioje sėdėjo Tristan ir žaidė. Pati nuėjau į virtuvę ir pasiėmiau obuolį.

Ėjau link laiptų įlindus į telefoną, žiūrėdama kas naujo socialiniuose tinkluose.

Kai jau buvau įpusėjus laiptus sustingau. Man pasidarė labai silpna. Netrukus iš mano rankų iškrito telefonas ir obuolys, kol aš nukritau paskui,užmerkdama akis.

Dar girdėjau kai prie manęs pribėga sunkūs Tristan žingsniai kol mane visiškai pasiglemžė tamsa ir tyla.


Taip,taip. Trumpa t.t. bet aš nenoriu viską surašyti į vieną dalį, so... pasistengsiu ryt arba poryt naują įkelt.





[ Best Friend's Brother ] B.S.Where stories live. Discover now