*po mėnesio*
- Jėga!!!
- Pagaliau!
- Taip ir žinojau!
Pasigirdo balsai per visą namą. Susiraukiau. Kam taip garsiai? Persirengiau iš pižamos į normalius rūbus ir nusileidau į apačią. Ten 4 vaikinukai nenustygo vietoje. Pamatę mane puolė glėbį. Žinoma aš nudribau, o jie visi ant manęs.
- Nulipkit nuo manęs, karvės,- numykiau. Jie visi greit nulipo ir stovėjo išsišiepė kaip nežinau kas. Atsistojau nuo žemės ir pasivalius nematomas dulkes atsisukau į juos. - Kas buvo?
- Mes,- pradėjo Tris.
- Važiuosim,- tęsė Connor.
- Į,- numykė James.
- Turą!- suriko Brad ir jie vėl pradėjo kaip maži vaikai šokinėt.
- Pala,pala!- sustabdžiau juos. - Ką?- susiraukiau.
- Mus pastebėjo, youtube, ir mes važiuosim į turą!- sucypė Tristan. - Ir leido vežtis šeimą! Tu ir Natalie važiuosit kartu!
- Ką? O dieve, o dieve!- dabar jau aš pradėjau šokinėt. Šokau į Tristan glėbį, ir jis mane pagavo. - Kada?- paklausiau.
- Už savaitės.
- Natalie jau žino?
- Žino,- nusijuokė. Aš linktelėjau ir nušokau nuo jo.
- Kur?- išsišiepiau.
- Ameriką,- pasakė James.
- O dieve!- vėl sucypiau ir kiekvieną iš jų stipriai apsikabinau.
***
- Važiuojam?- atsistojus prie autobusiuko durų trypčiojau koja.
- Tuoj, ateis kiti,- šyptelėjo Brad.
Aš linktelėjau ir pradėjau trypčioti vietoje. Visada norėjau į Ameriką ir pagaliau pasitaikė galimybė. Aš tuoj apsimyšiu iš laimės.
Netrukus atėjo visi kiti ir mes greit įlipom į autobusiuką kuris veža į oro uostą.
Su tėvu atsisiveikinom dar vakar vėlai vakare kai jis grįžo, daug laiko net neturėjom nes šiandien reikėjo anksti keltis, ir pats tėtis buvo pavargęs.
Atvykę pagaliau į oro uostą, pirmiausia aš nulėkiau į tuoletą, nes vis dėl to norėjau. Lagaminus atidavėm ir patys nuėjom pasitrynt po parduotuves prieš skrydį kuriose yra velniškai brangu.
***
- Man baisu,- sušnabždėjau jau sedėdama jau lėktuve šalia Brad.
Natalie ir Tristan privertė jį atsisėsti šalia manęs. Šalis Brad sėdėjo Connor. O už mūsų sėdėjo Natalie,Tristan ir James. Natalie kaip ir aš sėdėjo prie lango.
- Ej, viskas gerai,-sukikeno Brad. Aš iššiepiau dantis ir linktelėjau. Nė velnio nebus.
Netrukus lėktuvas pradėjo judėt ir aš greit pagriebiau Brad ranką, jis nusijuokė ir permetė savo ranką man per pečius. Pasijaučiau saugesnė ir patogiau įsitaisiau.
***
Natalie pov.- O dieve jie tokie mieli,- sušnabždėjau.
- Taip, greičiau fotkink,- pasakė Tristan ir aš linktelėjus, išsitraukiau telefoną ir nufotografavau juos porą kartų.
Brad buvo savo ranką apvyniojęs aplink Amanda, o ji buvo atsirėmus į jo krūtinę ir jie abu miegojo. Tai buvo pats mieliausias reginys.
Atsisėdau į savo vietą ir įsitaisiau pas Tristan taip pat kaip ir Amanda pas Brad. Jis apvyniojo savo ranką aplink mano pečius ir aš įsidėjau į ausis ausinukus ir pasileidau muzikos. Tristan atėmė iš manęs vieną ausinuką ir įsidėjo pats, aš šyptelėjau ir jaučiau kaip mano akys merkiasi nuo nuovargio.
***
Brad pov.
- O dieve, jie tokie mieli,- išgirdau Natalie šnabždėjimą kuris priminė kaip mažos mergaitės cypimą kuris mane pažadino.
- Taip, greičiau fotkink,- dabar jau Tristan sušnabždėjo.
Toliau vaidinau,kad miegu. Amanda buvo atsirėmus į mano krūtinę ir aš nenorėjau jos pažadint ar trugdyt.
Jeigu mes būtume sutarę iš anksto ir ji nebūtų tokia užsispyrus, bet...
Nors aš meluoju pats sau, ji man patinka, ji graži, linksma, energinga ir pastovinti už save.
Bet tai liks tik tarp manęs ir savęs.
YOU ARE READING
[ Best Friend's Brother ] B.S.
FanfictionJos geriausia draugė turi brolį, kurio Amanda nekenčia. Ne paslaptis,kad jis taip pat jos nekenčia. Jie kaip šuo su kate. Ar įmanoma, kad visa šita nepykanta nusiris į kažką geriau? Ar kaip tik baisiau? Highest rank in Fanfiction #10