POV Amira
Ik open mijn ogen en zie mijn moeder en Nuha in de kamer staan. "Ja ze doet super raar, de laatste tijd en ze heeft een vrouw in elkaar geslagen. Alsjeblieft Nuha, genees mijn prinsesje!" hoor ik mijn moeder zeggen. "Yemma, als je stopt met bidden zal ik normaal tegen je doen."
"Lahawla wala quwata ila bilah! Amira! Wat zeg jij, astagfirullah! Ik zal nooit stoppen met bidden zelfs al zal mijn dochter dan pas normaal tegen me doen. Wat is er aan de hand Amira?" zegt ze. "Je gaat stoppen met bidden of ik vermoord je, begrepen?" "Nee, Amira! Ik ga niet stoppen met bidden." Pfff dit gaat echt moeilijk worden.
"Amira ik ga je vader bellen, je doet echt raar. We zullen je genezen habibti." zegt ze en belt mijn vader op. Nuha loopt de kamer uit.
POV Sabah (moeder van Amira)
Kareem komt zo met Ali, een man die Roqyah verricht, en Amin de broer van Kareem. Kareem zegt dat Amira bezeten is. Maar dat kan toch nooit? Ze bidt 5x per dag. Allahu a3lam. Ik hoor iemand op de deur kloppen. Dat moet Kareem zijn. "Assalamu Alaykum." Ik geef iedereen een hand. "Wa Aleykum Assalam, zuster." zegt Ali. Ik laat ze naar binnen.
Kareem gaat Amira halen. Ik ben bang. "Amin en Sabah, jullie moet even wudoo (wassing) doen. Want als Amira ook daadwerkelijk bezeten is, dan kan het gevaarlijk zijn voor jullie." zegt Ali, ik knik en doe snel wudoo. Ik loop terug naar de woonkamer en zie dat Adam en Mustafa er ook zijn. "Assalamu Aleykum, Mustafa en Adam!" begroet ik ze. Ze groeten terug.
Ali begint met het zeggen van woorden uit een andere taal. ik zie dat Amira onrustig wordt. Maar dit is toch geen Roqyah? Adam en Kareem houden haar vast. Amira maakt allemaal rare geluiden.
Na een uur is de Shaytan nog steeds niet uit het lichaam van Amira. Ali stuurde ons weg, omdat het te gevaarlijk zou zijn voor ons. Hij roept ons terug. Ali stopt de Roqyah en laat Amira slapen.
"Oke, het is dus niet gelukt. Dat komt waarschijnlijk doordat de zwarte magie door een Jood is gedaan. Dus, jullie zullen naar een jood moeten gaan om dit ongedaan te krijgen." is de zwarte magie zo sterk dan? Ik kijk Kareem geschrokken aan.
POV Nuha
Ik werk samen met Ali. Ik heb hem naar het huis van Amira enzo gestuurd en hij gaat daar dus de zogenaamde Roqyah doen. Het plan is dat Ali een paar dingen zegt in het Hebreeuws om de Shaytan uit het lichaam van Amira op te roepen. Hij zal de zwarte magie sterker maken en gaat Amira agressiever maken. Daarna gaat Ali ze wegsturen zodat hij alleen is met Amira en de Shaytan.
Hij gaat plannen met ze maken, want het doel is natuurlijk om anderen op de slechte weg te brengen.
Ali gaat de rest vertellen dat ze bij een jood moeten zijn en die jood is dus iemand die wij kennen. Hij gaat ze het nummer geven en die jood gaat de magie nog sterker maken. Want Ali beheerst niet over de kracht om de magie zo sterk te maken.
De magie zal Amira dan tot waanzin drijven totdat ze mensen zal vermoorden. Degene die ze moet vermoorden is haar moeder.
Hopelijk vond je het leuk x
Btw follow Ilhaamlvy en lees haar verhaal, super leeeukk x
JE LEEST
Black Magic
Romance*Deels waargebeurd Verhaal* Een paar van deze ervaringen heb ik gelezen op een forum, maar wil alsnog de namen vervalsen i.v.m. de privacy. Ik voeg dingen toe die niet waar zijn en sommige dingen laat ik weg. Mijn naam is Amira, ik ben 20 jaar oud e...