Chapter 9

399 32 14
                                    

POV Amira

Het is zo gezellig met Moussa. Hij heeft een broer en een zusje van mijn leeftijd. Hij zei dat hij haar de volgende keer meebrengt. Hij heeft veel over haar verteld en ze lijkt me super aardig. Mijn moeder en Ikhlaas zijn alweer terug met de boodschappen. Adam en Mustafa zijn bij hun vrienden.

"Amira kom eens hier." roept mijn moeder me vanuit de keuken. Ik loop naar de keuken. "Ikhlaas en ik zijn ergens achter gekomen." zegt ze blij. Ik vraag me af waarom zo blij. "Oh, waarachter dan?" vraag ik nieuwsgierig. "Jij en Moussa zijn verliefd op elkaar!" zegt ze gillend. Omg seriously. Dit is zo fucking gênant. Hoe kunnen ze daar dan achter komen?!

"Yemma, dit is gênant." zeg ik. "Habibti, dit hoeft niet gênant te zijn. Moussa werd toch gebeld? Ikhlaas belde hem en hij heeft toen aan zijn moeder verteld dat hij jou als moeder van zijn kinderen en toekomstige vrouw ziet. Als jullie maar niet gaan zoenen of andere dingen voor het huwelijk vind ik het goed."

"Yemma, ik wil hem eerst leren kennen! En ja oke.. Ik ben ook verliefd. Maar yemma niet meer met mij over zulke dingen praten!" mijn moeder lacht zich helemaal dood met Ikhlaas. Ik lach ongemakkelijk mee. Wtf. Ik loop weer terug naar Moussa. Shit! Misschien heeft hij alles gehoord. Hij kijkt me met een big smile aan. Ja dus.

"Heb je iets gehoord?" Hij knikt. "Wat heb je allemaal gehoord dan?" "Alles." antwoord hij. Ik kijk beschaamd naar beneden. Moussa lacht zich helemaal dood. Omg. Ik denk dat ik me echt letterlijk DOOD ga schamen. "Je hoeft je niet te schamen, het is schattig." zegt hij. Hij knuffelt me.

Gosh, die armen zijn zo gespierd. Mijn hart gaat zo letterlijk uit m'n borstkas springen. En m'n buik gaat ontploffen. Ik ben zo erg verliefd.

"Yallah we gaan e-" mijn moeder stopt met haar zin zodra ze ons ziet. Moussa laat me gelijk los. "Nee nee ga verder, ik roep jullie zo wel." zegt ze met een big smile. Omg, waarom moest ze dit zien. Ik heb me vandaag alleen maar bevonden in gênante situaties.

Mijn moeder loopt weg. Ik kijk Moussa aan en samen barsten we in lachen uit. We lopen samen naar de keuken om te eten. Mijn moeder en Ikhlaas kijken ons met een big smile aan. As I said: alleen maar gênante situaties... We beginnen met eten. Heerlijk.

"Moussa en Amira, ga maar naar de stad nadat jullie klaar zijn met eten." zegt mijn moeder. Dus ze probeert ons gewoon te koppelen.. 😳

We zijn nu in de stad. We hebben Milka oreo gekocht, HEAVEN! Zometeen gaan we weer terug. "Dikkie dik!" roept Moussa. Ik kijk om me heen op zoek naar dikkie dik. Naast me hoor ik Moussa heel hard lachen. "Waar de fuck lach je om?" vraag ik. "Ben je zo dom. Ik bedoel jou, sukkel!" Lacht hij. "Pff echt een mongool ben jij!" lach ik.

We gaan op een bankje zitten. "Je bent echt een dikzak je eet alleen maar, net als mij!" lacht hij. Ik ga hem pranken. Ik plaats mijn gezicht in mijn handen en doe alsof ik huil. "Amira nee sorry! Het was maar een grap je bent niet, echt niet! Please niet huilen. Sorry echt waar!" zegt hij. Ik haal mijn gezicht uit mijn handen en kan mijn lach niet meer inhouden.

Moussa lacht mee. "Jij bent echt erg Amira!" zegt hij quasi boos. Ik kan niet meer. Dat gezicht van Moussa! Zo grappig.

Hey! Morgen weer nieuw stukje❤️ En ik vroeg me af: heb ik Zayn fans hier? Comment of je fan bent of iemand anders waar je fan van bent. Fasln_ en ik smelten altijd van Francesco Lachowski (idk of ik het goed schrijf😂). En dan altijd grappen maken over de neusgaten van zijn vrouw. We zijn echt gestoord. Wie is de lekkerste celebrity volgens jullie?? Dit is Lachowski trouwens:

 Wie is de lekkerste celebrity volgens jullie?? Dit is Lachowski trouwens:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Black Magic Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu