POV Moussa
Ik voel me fucking schuldig. Mijn geweten knaagt aan mij net als hoe een muis aan een touw knaagt. Ik haat dit gevoel. Vroeger wanneer ik een 10 had gehaald voor een toets waarvan ik de antwoorden had gestolen, voelde ik me heel erg schuldig. Dan was ik altijd bang dat de leraar mij zou pakken. Maar dit gevoel... Dit gevoel is 10x erger.
Als ik de tijd terug kon draaien had ik dat gedaan wollah. Ik heb dit aan mezelf te danken. Ik denk dat ik het niet aan Amira ga vertellen, zoals Sabah al zei. Ik hou teveel van Amira en haar kennende weet ik dat ze me niet snel gaat vergeven. Ik wil geen pijn. Ik weet dat als ze niet meer met me wil trouwen, dat ik weer die 'verkeerde' dingen ga doen.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ik het heb gedaan. Ik haat mezelf, ik schaam me.
Ik loop naar de kamer van Amira. Nog steeds ligt ze in dezelfde positie, aan al die slangetjes. Ik heb Amira nodig. Met haar wijze advies. Het enige wat tussen ons stond was die Shaytan waar ze door is bezeten. Ik weet niet of ze nog steeds bezeten is, ik heb niet zoveel gemerkt.
Soms kijkt ze me de hele tijd raar aan. Met zo een vieze blik in haar ogen. Niet die 'vieze' blik. Maar echt gewoon een gemene, kwaadaardige blik. Ik weet niet of dat de Shaytan is, of zijzelf.
"Amira.. Ik wil dat je terug komt. Alsjeblieft Amira. Ik heb je nodig! Ik hou van je.. Please..." huil ik.
POV Sabah
Ik weet niet of ik nou wel goed advies heb gegeven aan Moussa. Ik bedoel, straks komt ze erachter.. Dan zal ze echt veel pijn lijden, dat wil ik niet. Maar ik wil niet dat de relatie tussen Amira en Moussa zal smelten als ijs voor de zon.
Ik loop naar de 'praktijk' van Nuha. Ik loop naar binnen op zoek naar Nuha. Wanneer ik haar uiteindelijk heb gevonden val ik meteen met de deur in huis. "JE HEBT MIJN VERDOMDE LEVEN VERPEST, MIJN DOCHTER LIGT IN COMA, ZE IS BEZETEN EN WIJ MOETEN 5 MAANDEN ZIEN TE OVERLEVEN ZONDER HAAR. EN RAAD EENS WIE DAT HEEFT VEROORZAAKT? JIJ NUHA! JIJ! WAAROM DENK JE DAT HET LEUK IS OM MENSEN HUN LEVENS ZO TE VERPESTEN!" schreeuw ik.
Ik heb keelpijn van het schreeuwen. Ik stap op haar af en geef haar een paar rake klappen. "KAPPEN SABAH, NU!" schreeuwt ze. "VUILE BITCH! JE MOET BOETEN VOOR WAT JE HEBT GEDAAN!" en ik trek haar aan haar haar naar de badkamer. Haar gezicht duw ik heel agressief in de grote bak met water. Het boeit me niet dat dit harteloos is. Desnoods vermoord ik haar.
Er komen een paar vrouwen naar me toe lopen die me van Nuha afhalen. "VUILE BITCH! IK BEN NOG NIET KLAAR MET JE!" ik ren naar de wachtkamer en waarschuw iedereen die daar zit. Ik vertel ze over Amira en dat Nuha geen genezing biedt, maar ware Sihr.
Net zoals dat je tijdens Spongebob Squarepants meestal de krokante krab leeg ziet lopen omdat er iets mis is met het eten, loop de zogenaamde praktijk van Nuha leegt.
Zo, ik heb mijn klusje geklaard. Maar wollah, dit is niet de laatste keer dat ze me ziet. Mijn echte wraak zal nog komen..
Neem nooit wraak op iemand. Laat het over aan Allah, Hij handelt het verder af met degene die jou heeft bedrogen of pijn heeft gedaan.
JE LEEST
Black Magic
Romance*Deels waargebeurd Verhaal* Een paar van deze ervaringen heb ik gelezen op een forum, maar wil alsnog de namen vervalsen i.v.m. de privacy. Ik voeg dingen toe die niet waar zijn en sommige dingen laat ik weg. Mijn naam is Amira, ik ben 20 jaar oud e...