POV Sabah
Ik laat de telefoon uit mijn handen vallen en begin te schreeuwen. Waarom? Waarom ya rab? 5 maanden?! Hoe ga ik dit overleven. Ik kan niet zonder mijn prinsesje en enige dochter leven?
Stel dat ze dood gaat terwijl ze nog in coma ligt... Ze draagt nog steeds geen Hijab. Ik voel me zo schuldig. Ze zal dan gestraft worden dat ze geen Hijab draagt. Dat zal allemaal mijn schuld zijn, ik had met haar moeten praten over de Hijab.
Waarom heb ik dat toch niet gedaan? Er rolt een traan over mijn wang. Mijn telefoon gaat. Ik kijk wie het is. Wat? Nuha (tovenares)?
S: Hallo, Nuha?
N: Hallo, Sabah. Je dochter ligt in coma hè?
S: Ja hoe weet jij dat?
N: Omdat ik een van de oorzaken ervan ben. Denk je dat ik een moslim ben pffftt. Ik heb sihr bij je dochter gedaan. En zie het resultaat. De volgende keer dat je haar ziet is waarschijnlijk tijdens de begrafenis.En ze hangt op. La hawla wala quata ila bilah! Wat is dit? Alles valt op zijn plaats. Een mysterie ontvouwt zich.
Hoe kan ik zo dom zijn? Hoe heb ik die tekens niet kunnen herkennen. Hoe heb ik Nuha ooit kunnen vertrouwen, ik had een voorgevoel, maar ik negeerde het.
Het is mijn schuld, ja. Dat Amira geen hoofddoek draagt en dat er sihr bij haar is gedaan. Ik heb haar naar Nuha gebracht, terwijl ze niet wou. Ya rab! Vergeef mij, vergeef mij voor mijn onwetendheid!
Ik had dit moeten weten. Als Amira dood gaat, zal ik niet meer met mezelf kunnen leven. Echt niet.
Kareem komt binnen en ziet mij huilen. "Sabah. Wat is er!" roept hij geschrokken. "Het is Amira, ze... ze..." "Wat is er met Amira?" vraagt hij geschrokken. "Ze ligt in coma en ze wordt pas over 5 maanden wakker." zeg ik huilend.
"La hawla wala quata ila bilah!" roept Kareem en hij loopt weg. "Kareem, alsjeblieft kom terug, niet uit huis gaan, alsjeblieft!" roep ik. Maar, te laat. Ik hoor de voordeur al dichtslaan.
Ik hoop dat hij geen gekke dingen gaat doen. Ik voel mijn geweten nog steeds aan me knagen. Ik zal die Nuha te pakken krijgen, echt waar! Ze heeft ons teveel ellende gebracht! Wacht maar...
~ Als Sabah wist, wat er dan zou gebeuren, zou ze nooit naar Nuha gegaan zijn. ~
Everyone who is taken by death asks for more time while everyone who still has time makes excuses for procrastrinaton - Ali ibn Abi Talib
Sorry dat het kort is! Ik zal proberen om langere stukken te plaatsen x
15 Votes for new part?❤️😘
JE LEEST
Black Magic
Romance*Deels waargebeurd Verhaal* Een paar van deze ervaringen heb ik gelezen op een forum, maar wil alsnog de namen vervalsen i.v.m. de privacy. Ik voeg dingen toe die niet waar zijn en sommige dingen laat ik weg. Mijn naam is Amira, ik ben 20 jaar oud e...